Przelew za jednym kliknięciem

O pozyskiwaniu klientów oraz rozwiązaniach informatycznych w punktach kasowych opowiada Krzysztof Duda, prezes zarządu Intax Group.
W jaki sposób punkty kasowe rywalizują dzisiaj o klienta?
W Polsce funkcjonują obecnie cztery znaczące sieci przyjmujące płatności. Aby pozyskać klientów punkty muszą, oprócz oczywistej rywalizacji cenowej, kusić innymi usługami typu ubezpieczenia, kredyty, doładowania telefonów, odszkodowania czy przelewy expresowe. Najnowszy produkt w naszej sieci to fundusze emerytalne gwarantowane przez PKO BP.
Czy lokalizacja punktu ma duże znaczenie w powodzeniu takiego biznesu?
Lokalizacja to najważniejsza kwestia. Zainwestowane środki finansowe najszybciej zwracają się w punktach działających w bardzo ruchliwych miejscach, takich jak centra handlowe oraz w sklepach dyskontowych typu Biedronka czy ABC. Doskonałymi lokalizacjami są również dzielnice mieszkalne i duże osiedla.
System informatyczny Microcash oparty jest o platformę informatyczną. Na jakiej zasadzie ona działa?
Platforma Merchand to Bank jest zaawansowanym techniczne, lecz niezwykle prostym w obsłudze, programem w rękach naszych agentów. Służy on do błyskawicznego przyjmowania rachunków, dzięki temu, że wszystkie wpłaty są realizowane przez specjalne konto rozliczeniowe należące wyłącznie do franczyzobiorcy. Ponieważ aplikacja połączana jest bezpośrednio z systemem bankowym, przesłanie przelewów to kwestia naciśnięcia jednego klawisza. Dzięki takiemu rozwiązaniu, rachunki naszych klientów trafiają w bardzo szybko na konta odbiorców. Dodatkowo, platforma gwarantuje pełne bezpieczeństwo powierzonych środków finansowych.
Rozmawiał (boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej