Biznes na wakacje

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W letnie, upalne dni każdy poszukuje napoju, który nie tylko ukoi pragnienie, ale też przyniesie orzeźwienie. Zdaniem Marcina Westfala, menadżera projektu FreshBike, najlepiej orzeźwia świeża lemoniada.
- To zdrowy, ponadczasowy i bardzo lubiany przez wszystkich napój, który jest największym wrogiem letnich upałów, a podczas ochłodzenia, za sprawą dodanego imbiru, doskonale rozgrzewa – mówi Marcin Westfal. - Lemoniada obecnie święci swój wielki powrót – coraz częściej można ją znaleźć na sklepowych półkach, jej smakiem wspomagane są również napoje alkoholowe, np. piwa. Postanowiliśmy wykorzystać moment rosnącej popularności tego napoju i stworzyć sieć mobilnych sprzedawców lemoniady FreshBike.

Cytrynowy napój będzie sprzedawany z roweru z urządzeniem, które swoim wyglądem nawiązuje do historycznych „saturatorów”, niezwykle popularnych w PRL-u. Urządzenie do wyrobu lemoniady zasilane jest energią słoneczną, a system posiada certyfikaty niezbędne do sprzedaży lemoniady na terenie Unii Europejskiej.
- Nasza lemoniada jest przygotowywana bezpośrednio przy kliencie. A rowery, z których sprzedajemy ten napój budzą duże zainteresowanie przechodniów – zapewnia Marcin Westfal.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €