Eksport franczyzy do Chin

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W połowie czerwca w siedzibie polskiego oddziału Macro Cash & Carry, właściciela sieci sklepów spożywczych Odido, gościła chińska delegacja pod przewodnictwem Wang Hongtao, dyrektora organizacji zrzeszającej firmy franczyzowe Państwa Środka. W spotkaniu uczestniczyła również Monika Dąbrowska, prezes Polskiej Organizacji Franczyzodawców i Arkadiusz Słodkowski, prezes firmy doradczej PROFIT system, która pomaga polskim firmom zaistnieć na zagranicznych rynkach. W trakcie spotkanie przedstawiciele China Chain Store & Franchise Association (CCFA) oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców wymienili się informacjami na temat sytuacji na rynku franczyzy w obu krajach. Uczestnicy zobowiązali się także do wymiany dobrych praktyk w zakresie prowadzenia biznesu w Polsce i Chinach.

- Ttrudno powiedzieć na ile moglibyśmy edukować chińskich kupców ze względu na duże różnice kulturowe i społeczne, ale z pewnością byli zainteresowani naszym modelem franczyzowym Odido. W kręgu zainteresowań naszych partnerów były, oprócz polskiego, również węgierski i czeski rynek franczyzy – mówi Magdalena Figurna, menedżer ds. PR i Komunikacji Wewnętrznej Makro Cash and Carry Polska.

Dlatego Chińczycy widzą możliwość zaadaptowania na swój rynek konceptu spożywczego na wzór Odido. Pod logo sieci działa w Polsce prawie 2 tys. sklepów.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €