Bagietka jako danie główne

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Dwupiętrowa restauracja znajduje się w Warszawie w okolicy jednego z większych skrzyżowań - al. Jana Pawła II i al. Solidarności. To właśnie tam franczyzodawca Bageterie Boulevard zdecydował się uruchomić pierwszy bar z bagietkami w Polsce. Lokal działa niespełna tydzień. Plany sieci mówią na razie o otwarciach w Warszawie, gdzie docelowo ma funkcjonować 30 restauracji. To ambitny plan, biorąc pod uwagę, że samych McDonald'sów w stolicy jest ponad 40. Rozwój sieci ułatwi z pewnością możliwość otwarcia restauracji w różnych formatach - począwszy od sprzedaży "z okienka", przez lokale w galeriach handlowych, aż po pełnometrażowe lokale działające w najruchliwszych miejscach miasta. Po stolicy przyjdzie czas na inne duże miasta.

W sąsiedztwie warszawskiej restauracji BB działa bar z kebabami, włoska restauracja oraz McDonald's.
- Nie boimy się konkurencji, nasze kanapki przygotowywane są na miejscu ze świeżych składników i klienci to doceniają. W samych Czechach działa 20 Bageterie Boulevard. Najważniejsze w tym biznesie jest zaangażowanie w biznes, które jest cenniejsze od doświadczenia w gastronomii - mówi Karel Novosad, country manager BB.

Inwestycja w biznes wynosi średnio 130 tys. euro. W menu Bageterie Boulevard znajduje się kilkanaście rodzajów bagietek: z prosciutto, tuńczykiem, pomidorami i mozarellą podawanymi na białym lub pełnoziarnistym pieczywie. Oprócz oferty kanapkowej klienci mogą kupić kawę, deser oraz zupę dnia. Dla stałych bywalców sieć przygotowała program lojalnościowy, w którym po zakupie 5 bagietek kolejną można dostać za połowę ceny. Standardowa cena kanapek wynosi 11 zł.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €