Town&Country kładzie fundamenty

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka Town&Country powstała w 1997 roku w Niemczech. Od tamtego czasu firma wybudowała łącznie ponad 20 tys. domów w czterech krajach. Oprócz Polski i Niemiec, koncept jest rozwijany również w Austrii i Holandii. W Europie działa już ponad 320 partnerów franczyzowych sieci, z czego czterech na terenie naszego kraju.

- Sieć rozwijamy powoli. Nie jest to jednak spowodowane brakiem zainteresowania naszą licencją, lecz rozważnym dobieraniem partnerów. Zależy nam na tym, aby jakość świadczonych usług była jak najwyższa - mówi Dietmar Krywald, prezes spółki HS-Solid Polska, licencjonowany franczyzodawca Town&Country. - W ostatnim czasie skupiliśmy się bardziej na sprzedaży domów, dzięki czemu na tej płaszczyźnie są już zauważalne postępy.

Franczyzobiorcy Town&Country zajmują się nie tylko sprzedażą domów, ale także ich budową oraz pomagają w znalezieniu odpowiedniej działki budowlanej, jak i uzyskaniu finansowania inwestycji. By zostać partnerem sieci trzeba posiadać doświadczenie w branży budowlanej i znać realia lokalnego rynku. Wymagany jest także kapitał i lokal na biuro. Franczyzodawca nie podaje wysokości inwestycji, gdyż jest ona ustalana podczas indywidualnych spotkań. Samo biuro powinno znajdować się niedaleko od centrum miasta i mieć dostęp do parkingu.

- W tym roku udało nam się pozyskać jednego franczyzobiorcę, który intensywnie rozpoczął swoją działalność pod naszą marką – dodaje Dietmar Krywald. - Nasi dotychczasowi partnerzy są w stanie obsłużyć klientów w większości województw w Polsce. Pozyskiwanie nowych franczyzobiorców nie jest naszym priorytetem, co nie zmienia faktu, że z każdym kandydatem prowadzimy rozmowy.

Wysokie ceny mieszkań sprawiają, że wielu Polaków myśli o budowie własnego domu. Według przedstawicieli sieci Town&Country, rynek budowlany w Polsce charakteryzuje się długim czasem realizacji i nieprzewidzianym kosztem inwestycji. Jednocześnie coraz mniej osób ma czas i ochotę samodzielnie doglądać budowy i załatwiać wszystkie formalności. Tu szansę rozwoju widzi niemiecki koncept, gdyż coraz częściej Polacy idą w ślady mieszkańców krajów zachodnich, w których zazwyczaj wszystkie prace związane z budową wykonuje jedna firma.

(boa)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €