Diverse w promocji do końca czerwca

Już kilkunastu partnerów skorzystało z preferencyjnych warunków współpracy.
Diverse działa na polskim rynku od ponad 20 lat. W tym czasie firma Etos, właściciel marki uruchomił prawie 150 sklepów, z czego ponad 50 działa na licencji franczyzowej. Ubrania Diverse dostępne są także w kornerach sklepów multibrandowych. Koszt inwestycji dla sklepu franczyzowego wraz z wyposażeniem lokalu wynosi min. 200 tys. zł, dla kornera min. 50 tys. zł. Jeszcze przez kilka dni trwa promocja dla przyszłych partnerów sieci.
- Zaletą promocji jest fakt że wymagana opłata franczyzowa w wysokości kilkunastu tysięcy, zostaje odroczona o około 6 miesięcy, tzn. termin jej płatności przypada w grudniu. W okresie trwania promocji udało się nam nawiązać kontakt z kilkunastoma potencjalnymi partnerami - mówi Agnieszka Struzik, specjalista ds. rozwoju.
Firma poszukuje franczyzobiorców do kilku centrów handlowych, m.in. CH Twierdza w Kłodzku, CH Veneda w Łomża oraz do lokalu przy jednej z głównych ulic Żar. Ponadto firma już teraz pozyskuje lokalizacje w obiektach, który do użytku zostaną oddane w tym i przyszłym roku. W pakiecie franczyzowym Diverse zapewnia pełne wsparcie przy negocjacji warunków najmu. Pomaga również w przygotowaniu projektu, adaptacji lokalu oraz w zatowarowaniu sklepu oraz zarządzaniu stanem magazynowym. Dostawy towaru realizowane są minimum raz w tygodniu. Termin otwarcia sklepu to ok. 3 miesiące od momentu podpisania umowy franczyzowej.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej