Nowa luksusowa marka?
W. Kruk, holding wytwarzający biżuterię damską i odzież luksusową pod marką Deni Cler, chce pozyskać z rynku publicznego 20-30 mln zł. Emisja akcji przewidziana jest na czerwiec tego roku.
Jak podaje Rzeczpospolita dopływ gotówki planowany jest na 20-30 mln zł i ma pomóc w budowie najsilniejszej w kraju grupy biznesowej w sektorze dóbr luksusowych. Pieniądze mają być przeznaczone na rozwój dotychczasowych i nowych marek oraz zwiększenie do 100 (niemal dwukrotnie) liczby salonów sprzedaży. Planowane jest wzmocnienie już istniejących już marek oraz innej, być może zbudowanej od początku. W tej sprawie trwają negocjacje z producentami z różnych branż. Możliwe, że wybór padnie na luksusowe wyroby ze skóry. Nieznana jest na razie przewidywana cena akcji. Za wcześnie, by mówić o cenach akcji, gdyż oferta spółki jest dopiero przedstawiana inwestorom. Pierwsze notowanie papierów jest możliwe w czerwcu tego roku - mówi Wojciech Kruk, posiadający razem z rodziną 44 procent akcji.
W skład poznańskiego holdingu wchodzi firma jubilerska oraz obecna na rynku od 1952 roku Rytosztuka, producent biżuterii srebrnej, a także zakład wytwarzający odzież pod marką Deni Cler, będący oddziałem włoskiej firmy, działającej na naszym rynku od 1991 roku.
W 2001 roku holding zanotował 95 mln zł wpływów ze sprzedaży i 5 mln zł zysku operacyjnego. Przychody Deni Cler to 24,5 mln zł. Zysk netto – 0,8 mln zł, a kapitał zakładowy wynosi 10,3 mln.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej