Fryzjer w centrum

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

– Nawiązaliśmy już kontakt z zarządcami obiektów handlowych – także tych dopiero powstających. Planujemy pozyskanie nowych lokalizacji przy handlowych ulicach dużych miast – mówi Bożena Kurek, współwłaścicielka znaku towarowego i właścicielka dwóch salonów partnerskich K&L Hair Design Group.

Od 2009 roku salony fryzjerskie sieci pracują wyłącznie na produktach marki L`Oréal Professionnel i Kerastase jako Salony Expert. Obecnie pod szyldem K&L Hair Design Group działają cztery salony partnerskie.

Lokal powinien posiadać 60-100 m2 – powierzchnia zależy od liczby stanowisk fryzjerskich, które mają być w nim umieszczone. Salon – zgodnie z założeniami centrali – powinien mieścić się na terenie centrum handlowego lub przy głównej ulicy dużego miasta. Potencjalny partner K&L Hair Design Group musi dysponować kwotą od 50 do nawet 300 tys. zł, której część przeznaczy m.in. na remont pomieszczeń (30-100 tys. zł).

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €