Agent pod napięciem

Agenci Energomix pomagają swoim klientom tanio kupować energię elektryczną.
Uwolnienie rynku energii elektrycznej sprawiło, że coraz więcej osób i przedsiębiorców korzysta z możliwości zmiany dostawcy prądu. Dane Urzędu Regulacji Energetyki pokazują, że tylko w pierwszym kwartale tego roku liczba klientów biznesowych, którzy zdecydowali się na zmianę dostawcy energii, wzrosła o 18,2 proc.,a wśród gospodarstw domowych wrosła aż o 1/4. Na rynku pojawia się też coraz więcej firm, które doradzają, jak wybrać dla siebie najkorzystniejszą ofertę.
- Rynek doradztwa energetycznego zaczyna się konsolidować. Duże grupy energetycznie ograniczyły liczbę partnerów handlowych, a mniejszych przydzieliły jako subagentów. Ta sytuacja spowodowała, że coraz więcej osób chce zostać partnerami sieci Energomix – tłumaczy Michał Suska, prezes zarządu Energomix.
Firma Energomix działa w trzech obszarach związanych z doradztwem energetycznym: pośredniczy w sprzedaży energii, doradza instytucjom publicznym w zarządzaniu energią i świadczy usługi techniczne związane m.in. z modernizacją układów pomiarowych. Swoje usługi Energomix sprzedaje za pośrednictwem sieci 110 licencjonowanych partnerów firmy. Aby nim zostać należy przejść szkolenie wstępne, które kosztuje 100 zł. Partnerzy otrzymują zwrot kosztów szkolenia wraz z wynagrodzeniem za pierwsze podpisane umowy. Przyszły partner musi jeszcze posiadać telefon, komputer z dostępem do internetu oraz pakietem Office, a także skaner. Potrzebne są również środki finansowe na początek działalności, wg przedstawicieli sieci na start potrzeba ok. 1-2 tys. zł.
- Nasi partnerzy przechodzą szkolenie wstępne dotyczące produktów oraz technik sprzedaży, a później uzupełniają swoją wiedzę na szkoleniach dodatkowych. Otrzymują również materiały niezbędne do pracy: wizytówki, foldery, adres email, gadżety reklamowe – mówi Michał Suska.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej