Stokrotki zakwitną we franczyzie
Emperia będzie sprzedawać licencję na supermarket.
Emperia Holding wraca na rynek franczyzy. Grupa, która przed dwoma laty sprzedała Eurocashowi swoje licencyjne marki (wśród nich m.in. Groszka), postanowiła podzielić się pomysłem na biznes z logo Stokrotki. Koncept będzie skierowany do supermarketów o powierzchni całkowitej nie przekraczającej 400 m2, w tym minimum 350 m2 sali sprzedaży.
Na razie system jest w fazie przygotowań, a szczegóły dotyczące oferty franczyzowej poznamy na początku 2014 roku.
- Pierwsze sklepy franczyzowe, które zostaną otwarte jeszcze w tym roku, będą miały funkcję pilotażową. Zarządzanie tymi sklepami zostanie powierzone niezależnym przedsiębiorcom. W naszych założeniach supermarkety franczyzowe powinny odpowiadać, co do charakteru lokalizacji, placówkom własnym. Na tym etapie jest jeszcze zbyt wcześnie, żebyśmy mogli mówić o konkretnych kwotach dotyczących inwestycji – mówi Cezary Baran, dyrektor finansowy i członek zarządu Stokrotka.
Prace nad konceptem franczyzowym to nie jedyne działania modernizacyjne w sieci. Emperia zakończyła niedawno wdrażanie systemu logistycznego dla sklepów Stokrotka. Jego sercem jest magazyn centralny w podwarszawskim Teresinie. Ponadto w sieci trwa rebranding, obejmujący zmianę logo i wyglądu supermarketów.
Na koniec 2012 w sieci Stokrotka działało 201 supermarketów. W marcu Emperia zadeklarowała, że w tym roku zamierza otworzyć 15 sklepów Stokrotka, a w kolejnych latach - po 30 punktów rocznie. W 2016 r. liczba placówek ma przekroczyć 300.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


