Największy też rośnie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

307 restauracji, w tym 177 prowadzonych na zasadzie franczyzy przez 58 licencjobiorców – tak w połowie czerwca kształtował się dorobek McDonald’s w zakresie sieci sprzedaży. W 219 punktach klienci mogli skorzystać z linii McDrive, a w 86 – wypić kawę w McCafé. Dodatkowo 48 lokali oferowało kącik dziecięcy Gym’n’Fun.

Międzynarodowy gigant konsekwentnie pracuje nad rozwojem sieci. W pierwszych sześciu miesiącach uruchomił w Polsce6 nowych restauracji – dwa punkty przybyły w Gliwicach, po jednym otwarto w Szczecinie, Skierniewicach i Wrocławiu. W Krakowie powstała restauracja zaś typu McCafé. Oprócz otwarć McDonald’s ma na swoim koncie szereg rozpoczętych inwestycji. Od stycznia trwają prace przy budowie Złotych Łuków w Sochaczewie. Powstają też nowe placówki w Inowrocławiu, Nieporęcie i Gdańsku. Trwa też modernizacja punktu w Gdańsku Oliwie.

McDonald’s, choć w swoim rozwoju opiera się na franczyzie, otwiera restauracje samodzielnie, a dopiero potem przekazuje je biorcom licencji. Partnerzy otrzymują zatem już działające lokale, ze znaną historią biznesową. Budowa jednej placówki McDonald’s pochłania koszty rzędu 6-7 mln zł, ale by zostać franczyzobiorcą sieci należy dysponować środkami w wysokości 1,2 mln zł.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €