Mały butik, duża oferta

Butiki Twojej Ubieralni będą powstawać w małych miastach na terenie całego kraju.
Multibrandowe butiki Twoja Ubieralnia oferują niszową odzież polskich marek dla kobiet powyżej 30. roku życia, w tym duże rozmiary. Do tej pory firma otwierała butiki w województwie mazowieckim i podlaskim. Teraz szuka partnerów również w innych regionach kraju.
W chwili obecnej pod szyldem Twojej Ubieralni działają trzy placówki własne: w Ciechanowie, Mławie i Ostrołęce oraz dwa franczyzowe: w Suwałkach i Grójcu. Wszystkie butiki zlokalizowane są w centrach miast i galeriach handlowych. Ruszyły również przygotowania do otwarcia kolejnego salonu własnego w woj. podlaskim.
- Negocjujemy warunki najmu – mówi Hubert Kabala, właściciel sieci Twoja Ubieralnia. - Do końca 2013 chcielibyśmy uruchomić co najmniej pięć sklepów franczyzowych.
Optymalna powierzchnia Twojej Ubieralni wynosi 30-40 m2, choć funkcjonujące już butiki liczą od 19 do 60 m2). Cena licencji waha się od 17 do 20 tys. zł w zależności od dystansu (im dalej, tym drożej - co wynika z konieczności dowozu towaru), jaki dzieli nową placówkę od siedziby centrali, opłata bieżąca wynosi 1,9 tys. zł/miesięcznie. Na zatowarowanie sklepu trzeba przeznaczyć 25-30 tys. zł. Właściciel marki pomaga w wyborze lokalizacji, negocjacjach z centrami handlowymi, doborze towaru i pośredniczy w relacjach z kontrahentami, zapewnia m.in. pomoc w dopasowaniu właściwej oferty, szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży oraz wsparcie w bieżącej działalności.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej