Plaża zamiast szkoły

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na czas wakacji biznes w szkołach językowych zamiera. Na naukę języków obcych w lipcu i sierpniu decydują się głównie osoby, które nadrabiają zaległości lub takie, które są w stanie poświęcić na zajęcia latem więcej czasu, niż w czasie roku szkolnego.

- To jednak marginalna grupa klientów w porównaniu do liczby osób korzystających z kursów od października do czerwca – mówi Dariusz Dudzik, dyrektor Szkoły Języków Obcych Profi-Lingua. - Oczywiście organizujemy intensywne kursy jedno- lub dwumiesięczne, jednak biznesowo lipiec i sierpień uważamy za martwy okres i wykorzystujemy czas wakacyjny na... wakacje.

Właściciele wielu szkół doradzają swoim franczyzobiorcom lipcowy wypoczynek, bo – jak twierdzą – to jedyny moment na relaks, który na pewno nie będzie miał wpływu na działalność biznesu.
- Nawet kosztowne działania promocyjne lub reklamowe nie zachęcą masowego klienta do udziału w regularnych zajęciach podczas wakacji – twierdzi Jakub Midel, właściciel szkoły Mobile English. - W szkołach językowych obroty w miesiącach letnich spadają nawet o 80 proc. Umiarkowanym zainteresowaniem cieszą się jedynie bardzo intensywne kursy trwające 24 lub 48 zajęć w 10 tygodni wakacji, jednak korzystają z nich nieliczni słuchacze. Dlatego nasi franczyzobiorcy zwolnieni są w tym czasie z 50 proc. opłat franczyzowych.

Niektóre szkoły językowe, jeśli słuchacze deklarują chęć nauki podczas wakacji, kontynuują program, jednak są to wyjątki. Z kolei w dużych miastach czas letni to również zwiększone zainteresowanie kursami języków z krajów południowych, np. włoskim czy hiszpańskim. Niezależnie od sieci i miasta, lato to jedyny w roku okres, kiedy właściciele szkół językowych mogą pozwolić sobie na zasłużony urlop.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €