Salon w dobrym guście

Artykuły dekoracyjne Sia Home Fashion uzupełniają ofertę sklepów meblowych. Można także otworzyć salon dedykowany tej marce.
Firma Sia Home Fashion od 40 lat zajmuje się sprzedażą artykułów dekoracyjnych, takich jak świeczniki, wazony, donice, oraz kwiatów wykonanych z delikatnych materiałów. W asortymencie firmy można znaleźć także oświetlenie, meble i zastawę stołową. Marka działająca w kilkudziesięciu krajach na świecie posiada w Polsce dwa sklepy, które znajdują się w Łodzi. Jeden z nich zlokalizowany jest przy jednej z popularniejszych ulic handlowych w naszym kraju – przy Piotrkowskiej.
– Nasi klienci to w większości przypadków właściciele sklepów wnętrzarskich, którzy kupują u nas produkty, aby móc poszerzyć ofertę swojego sklepu. Planujemy wkrótce otworzyć kolejne salony firmowe, tym razem w Warszawie i Krakowie – zapowiada Aleksandra Zawadzka, przedstawiciel dystrybutora marki.
Firma jest zainteresowana nawiązaniem współpracy z partnerami biznesowymi w dużych miastach wojewódzkich. Sklepy Sia Home Fashion działają na powierzchni 100-140 m2, a minimalna kwota inwestycji wynosi 40 tys. euro. Firma nie pobiera opłat franczyzowych, oczekuje jednak od swoich partnerów doświadczenia w biznesie i osobistego zaangażowania w prowadzenie salonu.
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej