Cipo&Baxx wychodzi z kąta

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Zaczynają od cornera, a jeśli marka się przyjmie, otwierają cały sklep – taką strategię rozwoju przyjęła firma Yilba Tekstil, rozwijająca sieć franczyzową Cipo&Baxx. Niedawno nowe sklepy marki pojawiły się w kolejnych miastach Polski. W Płocku został otwarty pełnowymiarowy sklep z ubraniami Cipo&Baxx, a w Siedlcach i Nowym Sączu zostały otwarte cornery.

- Cały czas poszukujemy nowych partnerów, którzy będą sprzedawać ubrania marki Cipo&Baxx w kolejnych miastach. Planujemy również przekształcenie cornerów w pełnowymiarowe placówki. Mamy nadzieję, że w przypadku sklepów w Nowym Sączu i w Siedlcach uda nam się dokonać tego do końca bieżącego roku – mówi Agnieszka Celik, kierownik w firmie Yilba Tekstil.

Żeby poprowadzić sklep partnerski Cipo&Baxx potrzebny jest kapitał, który wystarczy na wyremontowanie, wyposażenie i zatowarowanie 50 metrowego lokalu. Na dostosowanie do wymagań sieci 1 m2 powierzchni trzeba przeznaczyć ok. 1,6 -2,5 tys. zł.

W dużych miastach sklepy Cipo&Baxx znajdują się najczęściej w centrach handlowych, w mniejszych miejscowościach mieszczą się przy głównych ulicach. Partner otrzymuje wyłączność na 100 tys. mieszkańców. Firma zapewnia swoim partnerom wsparcie marketingowe i pomoc w prowadzeniu biznesu.

Na półkach sklepów Cipo&Baxx można znaleźć ekstrawaganckie dżinsy, t-shirty, bluzy, kurtki, buty i dodatki. Pierwsze sklepy partnerskie zostały otwarte w Polsce w 2009 roku i dziś sieć liczy 44 placówki.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €