Jedna marka, pięć biznesów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Yasumi jest importerem sprzętu kosmetycznego i właścicielem 5 konceptów franczyzowych. Zrzesza ogółem 112 salonów pod markami: Yasumi Instytut Zdrowia i Urody (salony kosmetyczne z 3-4 gabinetami zabiegowymi), Yasumi epil (gabinety fotoepilacji i fotoodmładzania), Yasumi slim (gabinety kosmetyczne i modelowania), Tanrei (ekskluzywne gabinety kosmetyczne), Magic POT (uzupełnienie oferty działającego salonu). Firma, oprócz prowadzenia gabinetów kosmetycznych, zajmuje się również wyposażaniem ośrodków spa i salonów odnowy biologicznej.

– Rozszerzamy ofertę handlową, wprowadzając nowe technologie i urządzenia. Rozwijamy produkcję własnej linii kosmetycznej – mówi Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju grupy Yasumi. – Postawiliśmy również na działania marketingowe m.in. w ramach współpracy z centralą PKO BP docieramy do klientów banku, zasilamy promocjami punkty EMPiK, współuczestniczymy w kampanii reklamowej Plus GSM skierowanej do ponad 100 tys. klientów.

Druga połowa 2013 roku, według przedstawicieli sieci, ma obfitować w otwarcia kolejnych salonów – co najmniej 10.
– W maju ruszyły gabinety w Końskich i w Mielnie, na czerwiec zaplanowaliśmy otwarcie w Szczecinie, jesienią do sieci dołączą placówki w Sopocie, Pokrzywnej i Darłowie – wylicza Artur Kołecki.

W zależności od wybranego konceptu przyszły partner firmy powinien być przygotowany na inwestycję od 30 do 180 tys. zł. Yasumi nie pobiera od partnerów opłat franczyzowych (wyjątkiem jest koncept Yasumi epil, gdzie przez osiem miesięcy w roku pobierana jest opłata w wysokości 1 tys. zł miesięcznie). Właściciele salonów partnerskich zobowiązują się natomiast do korzystania i pracy na kosmetykach Yasumi.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €