Nowy sklep Cafe decor
Nowy sklep Cafe Decor otwarty został przy ulicy Złotej w Warszawie. To już trzeci w Warszawie, a szósty w Polsce.
Jak informuje Rzeczpospolita, sklep oferuje artykuły do dekoracji wnętrz. Nietypowym rozwiązaniem jest możliwość określenia typu emocjonalnego i osobowości klienta. Dzięki temu zakupione przez niego dodatki będą rzeczywiście zgodne z jego upodobaniami. Podczas zakupów klienci oprócz fachowej porady, otrzymują w poczęstunku kawę.
Sklepów z podobnym asortymentem jest w stolicy coraz więcej. Niemal we wszystkich centrach handlowych pojawiły się sklepy tej branży, na przykład w Galerii Mokotów Ami Decor i W Małym Dworku. Również duży sklep IKEA zastąpiony został nową marką Decorador.
Właściciele tych sklepów nie obawiają się, przynajmniej na razie, konkurencji. Jak twierdza ich oferta skierowana jest do klasy średniej : ludzi którzy mają trochę pieniędzy do wydania i zaczęli zwracać uwagę na nieciekawe wnętrza swoich domów. Poza tym powstaje moda na ładne, gustownie urządzone wnętrza. Kolorowe magazyny dla pań i panów coraz częściej poświęcają uwagę nie tylko strojom i dodatkom, ale prezentują interesujące pokoje, kuchnie i sypialnie, urządzane przez znanych ludzi samodzielnie lub tez z pomocą profesjonalnych projektantów.
Więcej: Rzeczpospolita, "Ekonomia i Rynek", 29 kwietnia 2002.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej