Vistula i Wólczanka wchodzą we franczyzę
Pierwsze umowy są już podpisane. Partnerzy mogą liczyć na prowizje rzędu 30 proc.
- Oferta franczyzowa została przygotowana z myślą o potencjalnych franczyzobiorcach i jest odpowiedzią na duże zainteresowanie z ich strony. Jest to dopiero początek budowy sieci franczyzowej w Vistula Group, ale widzimy w nim duży potencjał. Pierwsza umowa została już podpisana, a salon franczyzowy niebawem zostanie otwarty w Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu – mówi mówi Radosław Jakociuk, wiceprezes zarządu Vistula Group.
Strategia rozwoju zakłada, że placówki franczyzowe obu marek otwierane będą w miastach, gdzie dotąd nie było sklepów pod tymi szyldami.
- Butiki Wólczanka mogą powstać w miejscowościach powyżej 50 tys. mieszkańców, a salony Vistula - w tych powyżej 80 tys. Oczywiście każda lokalizacja będzie indywidualnie rozpatrywana pod względem jej atrakcyjności – zapowiada franczyzodawca.
Jak dowiedział się portal Franchising.pl, na liście priorytetowych lokalizacji znalazły się Elbląg, Ostrów Wielkopolski, Słupsk, Włocławek, Jelenia Góra i Grudziądz – to tam w pierwszej kolejności poszukiwani będą franczyzobiorcy.
Współpraca z Vistula Group będzie oparta na modelu sprzedaży depozytowej. Towar dostępny w placówkach partnerskich pozostanie własnością licencjodawcy aż do momentu sprzedaży klientowi. Partnerzy wynagradzani będą zaś prowizją od sprzedaży.
- Franczyzobiorca może liczyć na prowizję rzędu 30 proc. Warunki współpracy ustalamy każdorazowo podczas indywidualnych negocjacji. Każdą umowę rozpatrujemy jednostkowo, przez pryzmat skali projektu i kosztów inwestycji – zapowiada Radosław Jakociuk.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


