Wyspa w galerii
Zapachy Aromanti wypróbują mieszkańcy Gdańska i Poznania. Kolejne stoiska czekają na partnerów w największych miastach.
Aromanti Zapachy & Emocje to ogólnopolska sieć sprzedaży zapachów do wnętrz oraz zapachowych elementów wyposażenia wnętrz. Firma jest obecna w 10 największych polskich miastach, w których działa 13 punktów sprzedaży tzw. Pachnących Wysp. Zdecydowana większość, bo aż 12 sklepów, jest w rękach franczyzobiorców. Aromanti zamierza kontynuować rozwój sieci i zapowiada, że do końca roku w całym kraju przybędzie 6 nowych Pachnących Wysp. Najbliższe otwarcie odbędzie się już we wrześniu w Poznaniu, później do sieci dołączy punkt w Gdańsku. Aromanti szuka również franczyzobiorców, którzy poprowadzą sklepy we Wrocławiu, Bydgoszczy, Toruniu, Olsztynie, Opolu i Katowicach.
Opłata za przystąpienie do Aromanti wynosi 15 tys. zł, ale franczyzobiorca może ją rozłożyć na raty, wówczas przez cały rok będzie płacił centrali 1,5 tys. zł. To jedyna opłata, jaką musi uiścić nowy partner.
- Standardowa Pachnąca Wyspa na powierzchnię 7,2 m2 ale należy pamiętać, że każde centrum ma swoje wymagania i w zależności od lokalizacji nasze punkty sprzedaży mają powierzchnię od 5,8 m2 do 13 m2. Bierzemy czynny udział w procesie poszukiwania lokalizacji i często pomagamy partnerom w rozmowach z centrami handlowymi – mówi Krzysztof Plitnik, prezes zarządu Aromanti.
Franczyzobiorca otrzymuje wizualizację wyspy, może także liczyć na pomoc w codziennym prowadzeniu biznesu. Centrala pomaga rekrutować pracowników, odpowiada również za ich szkolenie. Franczyzobiorca uczestniczy w ogólnopolskich akcjach promocyjnych, a na jego Pachnącej Wyspie może pojawić się aż 181 kompozycji zapachowych do domu lub biura.
- Nie chcemy być zwykłym sprzedawcą zapachów do wnętrz. Nasze zapachy budzą pozytywne emocje dlatego chcemy być ekspertem w kreowaniu dobrego nastroju. Wiemy, że zapach w domu to jedna z najważniejszych rzeczy, która decyduje o tym jakie wrażenie robi wnętrze – mówi Krzysztof Plitnik.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


