Biznes się tłumaczy

Biura mTłumaczenia.pl nie narzekają na brak klientów. Wszystko za sprawą współpracy polskich firm z zagranicznymi kontrahentami.
Biuro tłumaczeń mTłumaczenia.pl otwiera trzeci punkt franczyzowy. Nowa placówka powstanie w Rzeszowie i będzie przygotowywać tłumaczenia dla mieszkańców całego województwa podkarpackiego. Będzie to 6. biuro działające pod szyldem mTłumaczenia.pl. Pierwszych klientów obsłuży w październiku.
- Chcemy, żeby nasze biura działały we wszystkich miastach wojewódzkich w Polsce. Zależy nam również na silniejszym zaznaczeniu naszej obecności w Warszawie – mówi Piotr Porożyński, dyrektor zarządzający sieci mTłumaczenia.pl.
Na inwestycje we własne biuro mTłumaczenia.pl trzeba przeznaczyć ok. 9 tys. zł. W tej kwocie zawarte są koszty wyposażenia i oznakowania lokalu oraz materiały reklamowe. Franczyzobiorca nie musi płacić za przystąpienie do sieci. Właściciel marki pobiera natomiast opłatę za funkcjonowanie w sieci stanowiącą procent od zysku franczyzobiorcy.
Biura mają ok. 15-30 m2 i powstają najczęściej przy głównych ulicach oraz w centrum miast wojewódzkich. Znalezienie odpowiedniego lokalu leży w gestii przyszłego właściciela biura tłumaczeń. Franczyzobiorca może liczyć na wsparcie marketingowe, prawne, księgowe oraz pomoc w zarządzaniu biurem i obiegiem dokumentów. Partner może również korzystać z pomocy tłumaczy pracujących w centrali. Informacje o nowym biurze pojawią się również na stronie internetowej firmy. Sieć mTłumaczenia.pl specjalizuje się w obsłudze klientów biznesowych.
- Obecnie kończymy duży projekt, który realizujemy dla niemieckiego producenta maszyn. Finalizujemy też tłumaczenia gier komputerowych m.in. na koreański, japoński, czy turecki – wymienia realizowane tłumaczenia Piotr Porożyński.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej