Niektórzy już w szkole

W Leonardo School trwają szkolenia lektorów, by od 1 września mogli poprowadzić zajęcia w szkołach prowadzonych przez partnerów.
W ramach Leonardo School działają trzy marki Leo English, Leo Maniak i Leo Maluch. Każda z nich dedykowana jest dzieciom w różnym wieku - od niemowlęcia do 13 roku życia. Oprócz kursów językowych, w szkołach Leonardo School prowadzone są także zajęcia z języka polskiego pomagające dzieciom w nauce czytania, ortografii i szybkiego zapamiętywania. Wszystkie 32 placówki sieci są prowadzone przez franczyzobiorców. W tym roku firma pozyskała 4 nowych partnerów.
- Przyrost ten w pełni realizuje nasze plany rozwojowe – mówi Adam Chrzanowski z Leonardo School. - W przyszłym roku planujemy otworzyć w Polsce co najmniej 6 szkół. Jednocześnie analizujemy możliwości ekspansji zagranicznej. Poprzez udział w targach edukacyjnych w Moskwie, Norymberdze i Brnie zamierzamy nawiązać relacje z potencjalnymi masterfranczyzobiorcami.
Od potencjalnych partnerów franczyzodawca wymaga przede wszystkim zdolności menedżerskich oraz umiejętności komunikacyjnych. Nie oczekuje natomiast wiedzy branżowej, gdyż takową przekazuje w trakcie szkoleń. Kwota inwestycji potrzebna do uruchomienia placówki Leonardo School waha się od 20 do 45 tys. zł. W kwocie tej uwzględniona jest opłata licencyjna w wysokości od 3 do 8,5 tys. zł, w zależności od wybranej formy współpracy.
- W tej chwili jesteśmy w trakcie szkoleń kadry lektorów i trenerów w nowych placówkach, tak aby od 1 września możliwe było uruchomienie zajęć. Kampanie reklamowe toczą się niezależnie w każdej z miejscowości – dodaje Adam Chrzanowski.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej