Duka wejdzie we franczyzę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Tak, rozważamy model franchisingowy. Po podpisaniu ostatecznej umowy z nowym właścicielem, przygotujemy szczegółowe informacje dotyczące strategii rozwoju Duka na kolejne lata – taką deklarację uzyskaliśmy od Teresy Szynkiewicz, dyrektor zarządzającej Duka Polska.

Pod szyldem Duka działa obecnie 29 sklepów z artykułami skierowanymi dla miłośników gotowania w nowoczesnym stylu. Ich asortyment obejmuje szeroką gamę akcesoriów kuchennych – od porcelany, przez sztućce i szkło stołowe, po oryginalne gadżety.

Dotychczasowy właściciel marki, szwedzka Grupa Bergendahls, oparła strategię rozwoju wyłącznie na placówkach własnych. W sierpniu 2013 roku rynek obiegła informacja, że Szwedzi porozumieli się w sprawie sprzedaży sieci z Grupą Grass, spółce z kapitałem polsko-zagranicznym zrzeszającej marki z kategorii wyposażenia wnętrz. Nowym właścicielem Duki ma zostać specjalnie powołana spółka Dom Deco, poprzez którą Grass chce zarządzać rozwojem sieci.

- Zgodnie z dotychczasowym harmonogramem w najbliższym czasie odbędzie się relokacja sklepu w Galerii Mokotów oraz otwarcie dwóch sklepów: w Galerii Katowickiej i gdyńskim Centrum Riviera - zapowiada Teresa Szynkiewicz.

Niebawem możemy też spodziewać się szczegółowych warunków współpracy franczyzowej. Najpierw jednak transakcję musi zaakceptować Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. To, zdaniem przedstawicieli Duki, ma stać się najpóźniej pod koniec września.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €