Marka kusi marką

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Zacieśniamy współpracę z naszym partnerem - niemieckim Kids Fashion Group. Dzięki temu udało nam się rozszerzyć asortyment o kilka marek, które stanowią uzupełnienie marki własnej Tup Tup – mówi Kamila Kalisz, specjalista ds. obsługi klientów kluczowych i salonów firmowych. - Takie rozwiązanie pozwoli na obsługę większej grupy klientów o rozmaitych wymaganiach wzorniczych, cenowych i asortymentowych.

Właściciel marki Tup Tup, spółka Hurtimex, działa od 1990 roku. Początkowo firma zajmowała się głównie działalnością handlową, w tym między innymi sprzedażą odzieży dziecięcej. Od 1992 roku projektuje i produkuje odzież dla dzieci i niemowląt pod markami Tup Tup i Hoop. Od roku 2004 firma prowadzi salony własne, poszerzyła sieć dystrybucji o partnerskie sklepy multibrandowe oraz sklepy franczyzowe, planuje również budowę sieci franczyzowej na terenie Czech. Obecnie pod marką Tup Tup działa 21 sklepów franczyzowych oraz 3 sklepy własne na terenie całego kraju.

– Do końca roku zamierzamy otworzyć około 5-7 sklepów franczyzowych – mówi Anna Żuberek, koordynator ds. obsługi salonów firmowych. - Tylko we wrześniu uruchomimy outlet w Szamotułach i salon franczyzowy w Wolsztynie.

Salony franczyzowe Tup Tup powstają w centralnych miejscach miast liczących min. 20 tys. mieszkańców (główny rynek, główne ulice handlowe, mini galerie). W ramach pakietu franczyzowego biorca licencji otrzymuje m.in. projekt lokalu, towar, oprogramowanie, kasę fiskalną, podręcznik operacyjny i bieżącą obsługę klienta.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €