Marka kusi marką
Producent odzieży dziecięcej Tup Tup sprowadza do Polski nowe marki. Franczyzobiorcy zyskają bogatszy asortyment.
- Zacieśniamy współpracę z naszym partnerem - niemieckim Kids Fashion Group. Dzięki temu udało nam się rozszerzyć asortyment o kilka marek, które stanowią uzupełnienie marki własnej Tup Tup – mówi Kamila Kalisz, specjalista ds. obsługi klientów kluczowych i salonów firmowych. - Takie rozwiązanie pozwoli na obsługę większej grupy klientów o rozmaitych wymaganiach wzorniczych, cenowych i asortymentowych.
Właściciel marki Tup Tup, spółka Hurtimex, działa od 1990 roku. Początkowo firma zajmowała się głównie działalnością handlową, w tym między innymi sprzedażą odzieży dziecięcej. Od 1992 roku projektuje i produkuje odzież dla dzieci i niemowląt pod markami Tup Tup i Hoop. Od roku 2004 firma prowadzi salony własne, poszerzyła sieć dystrybucji o partnerskie sklepy multibrandowe oraz sklepy franczyzowe, planuje również budowę sieci franczyzowej na terenie Czech. Obecnie pod marką Tup Tup działa 21 sklepów franczyzowych oraz 3 sklepy własne na terenie całego kraju.
– Do końca roku zamierzamy otworzyć około 5-7 sklepów franczyzowych – mówi Anna Żuberek, koordynator ds. obsługi salonów firmowych. - Tylko we wrześniu uruchomimy outlet w Szamotułach i salon franczyzowy w Wolsztynie.
Salony franczyzowe Tup Tup powstają w centralnych miejscach miast liczących min. 20 tys. mieszkańców (główny rynek, główne ulice handlowe, mini galerie). W ramach pakietu franczyzowego biorca licencji otrzymuje m.in. projekt lokalu, towar, oprogramowanie, kasę fiskalną, podręcznik operacyjny i bieżącą obsługę klienta.
(awh)
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


