Agencja reklamowa na papierze

BK Solutions szuka masterfranczyzobiorców w Zachodniej Europie, nie rezygnuje jednocześnie z małych polskich miast.
BK Solutions jest agencją reklamową oferującą inne usługi niż tradycyjne agencje. Klienci firmy otrzymują reklamę drukowaną na papierowych torbach na pieczywo.
- To rozwiązanie pozwoliło na reklamowanie się małym i średnim przedsiębiorcom, którzy wcześniej mogli, ze swoim najczęściej bardzo ograniczonym budżetem, jedynie pomarzyć o jakiejkolwiek formie nagłośnienia swojej firmy - mówi Sylwia Sierka, dyrektor handlowy BK Solutions.
Partnerzy BK Solutions obsługują klientów z ok. 280 miast w całej Polsce. Dodatkowo firma pozyskała masterfranczyzobiorców w Rosji, Czechach, na Ukrainie i Słowacji. W planach są kolejne kraje - Niemcy, Francja, Holandia i Belgia. Ale sieć nie rezygnuje z rozwoju na rodzimym rynku. Już wkrótce podpisane zostaną umowy franczyzowe z przedsiębiorcami z Olkusza, Nowego Sącza i Gorlic.
- Uważamy, że miejscowości do 100 tys. mieszkańców są znakomitym rynkiem do zaistnienia na nich naszego produktu - twierdzi Sylwia Sierka. - Koncept BK Solutions zasługuje na szczególną uwagę ludzi młodych, którzy, ze względu na obecną sytuację w naszym kraju, mają problem ze znalezieniem pracy lub nie chcą pracować na czyjś rachunek.
Franczyzobiorca musi zainwestować w biznes 5 tys. zł opłaty wstępnej, następnie co miesiąc wpłaca na konto abonament w wysokości 510 zł, niezależnie od obrotów. Nie ma kosztów związanych z otwieraniem biura, bo działalność tego nie wymaga. Partner BK Solution może sam wybrać, na który pakiet startowy się decyduje. W pierwszym znajduje się netbook, GPS i telefon komórkowy, w drugim - darmowy wydruk toreb na pieczywo, w trzeciej - kampania reklamowa na obszarze działania partnera. Franczyzodawca przekazuje także zestaw gadżetów, które później trafią dla klientów firmy oraz wizytówki, teczki, ulotki, wzory umów ze sklepami oraz gotowe torebki z nadrukiem do prezentacji klientom.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej