Agencja reklamowa na papierze

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

BK Solutions jest agencją reklamową oferującą inne usługi niż tradycyjne agencje. Klienci firmy otrzymują reklamę drukowaną na papierowych torbach na pieczywo.
- To rozwiązanie pozwoliło na reklamowanie się małym i średnim przedsiębiorcom, którzy wcześniej mogli, ze swoim najczęściej bardzo ograniczonym budżetem, jedynie pomarzyć o jakiejkolwiek formie nagłośnienia swojej firmy - mówi Sylwia Sierka, dyrektor handlowy BK Solutions.

Partnerzy BK Solutions obsługują klientów z ok. 280 miast w całej Polsce. Dodatkowo firma pozyskała masterfranczyzobiorców w Rosji, Czechach, na Ukrainie i Słowacji. W planach są kolejne kraje - Niemcy, Francja, Holandia i Belgia. Ale sieć nie rezygnuje z rozwoju na rodzimym rynku. Już wkrótce podpisane zostaną umowy franczyzowe z przedsiębiorcami z Olkusza, Nowego Sącza i Gorlic.

- Uważamy, że miejscowości do 100 tys. mieszkańców są znakomitym rynkiem do zaistnienia na nich naszego produktu - twierdzi Sylwia Sierka. - Koncept BK Solutions zasługuje na szczególną uwagę ludzi młodych, którzy, ze względu na obecną sytuację w naszym kraju, mają problem ze znalezieniem pracy lub nie chcą pracować na czyjś rachunek.

Franczyzobiorca musi zainwestować w biznes 5 tys. zł opłaty wstępnej, następnie co miesiąc wpłaca na konto abonament w wysokości 510 zł, niezależnie od obrotów. Nie ma kosztów związanych z otwieraniem biura, bo działalność tego nie wymaga. Partner BK Solution może sam wybrać, na który pakiet startowy się decyduje. W pierwszym znajduje się netbook, GPS i telefon komórkowy, w drugim - darmowy wydruk toreb na pieczywo, w trzeciej - kampania reklamowa na obszarze działania partnera. Franczyzodawca przekazuje także zestaw gadżetów, które później trafią dla klientów firmy oraz wizytówki, teczki, ulotki, wzory umów ze sklepami oraz gotowe torebki z nadrukiem do prezentacji klientom.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €