Gortat zachęca do nauki

British School promuje swoje szkoły sponsorując imprezy organizowane przez znanych sportowców.
W sierpniu pod logo British School została otwarta 10 szkoła językowa w stolicy, a we wrześniu dołączy do niej kolejna placówka w tym mieście. British School nie ogranicza się jednak wyłącznie do większych miast, a szkoły językowe tej sieci powstają również w mniejszych miejscowościach. British School liczy blisko 50 placówek, z których większość prowadzą franczyzobiorcy.
- Kursantom trzeba zapewnić wygodne warunki do nauki. Sala wykładowa dla 12 osób musi mieć co najmniej 20 m2 i powinna być wyposażona w tablicę oraz odtwarzacz CD. Istotne są także tablice multimedialne, dzięki którym nauka języka jest dużo ciekawsza i angażująca – wymienia Robert Pieczkowski, właściciel Ogólnopolskiej Szkoły Języków British School.
Przyszły franczyzobiorca powinien dysponować lokalem o powierzchni 180 m2, w którym będą mieściły się sale lekcyjne oraz sekretariat szkoły. Franczyzobiorca powinien przygotować na inwestycję 30-50 tys. zł.
-Pod naszą marką funkcjonują również przedszkola językowe, gdzie dzieci już od 3 roku życia mogą uczyć się angielskiego. Regularnie w całej Polsce otwieramy nowe placówki, do współpracy zapraszamy również działające już
przedszkola - mówi Pieczkowski.
British School cały czas usiłuje dotrzeć do potencjalnych kursantów poprzez organizowanie kampanii reklamowych w szkołach, reklamę w mediach, roznoszenie ulotek w centrach handlowych oraz pod drzwi mieszkańców.
- Jesteśmy sponsorem imprez sportowych m.in. Marcin Gortat Camp, który od czterech lat odbywa się w Łodzi oraz treningów siatkarskich z Marcinem Możdżonkiem i Pawłem Papke, reprezentantami Polski w piłce siatkowej. Organizujemy też konkursy językowe aktywizujące naszą młodzież, co wpływa na wzrost rozpoznawalności British School - dodaje właściciel sieci szkół.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej