Da Grasso na legalu

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Kilka miesięcy temu pojawiły się pogłoski rozgłaszane przez jednego z łódzkich przedsiębiorców jakoby spółka Da Grasso nie była właścicielem marki Da Grasso, pod logo której działa około 200 pizzerii (prawie wszystkie franczyzowe). Proces z powództwa Da Grasso Sp. z o.o., przeciw Tomaszowi Jakubowskiemu prowadzącemu działalność pod nazwą Pizzeria S.C., zakończył się pozytywnym rozstrzygnięciem dla sieci.

Decyzja sądu zobowiązała Tomasza Jakubowskiego do wystosowania przeprosin w prasie. Co najważniejsze franczyzobiorcy Da Grasso mogą spać spokojnie, tym bardziej, że sieć przeszła niedawno rebranding. Koszty rebrandingu związane z wymianą wyposażenia są rozłożone w czasie. W konsekwencji zmian partnerzy zostaną objęci centralnym systemem zakupów, który pozwoli im zaoszczędzić w dostawie zamówień. Dzięki systemowi zakupy będą realizowane w ramach grupy zakupowej.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €