Obcisła franczyza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielem marki Gatta jest firma Ferax, która od 20 lat produkuje wyłącznie w polskich fabrykach rajstopy i inne wyroby pończosznicze. Produkty „pod znakiem kota” sprzedawane są w multibrandowych sklepach z bielizną, salonach firmowych oraz franczyzowych. Pozyskiwanie partnerów i rozwój sieci detalicznej to jeden z celów, jakie firma zamierza realizować w najbliższych latach.

- W tej chwili działa 110 salonów, w tym dziewięć franczyzowych – mówi Łukasz Kinderman, menedżer ds. franczyzy sieci salonów Gatta. – Do końca roku powstanie jeszcze 6 lub 7 nowych salonów, z czego minimum 2 poprowadzą franczyzobiorcy.

Nowe punkty sprzedaży powstaną w centrach handlowych m.in. w Galerii Katowickiej, Ferio Konin i Poznań City Center. Oprócz rodzimego rynku produkty z logo Gatty sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach, jak Mongolia czy Australia. Potencjalny franczyzobiorca może liczyć na pomoc, m.in. w doborze lokalizacji i przygotowaniu salonu do otwarcia. Partner pokrywa koszt projektu aranżacji, wykonania mebli oraz zatowarowania sklepu.

Gatta pracuje aktualne nad swoją nową kampanią marketingową, w której wystąpią aktorki Beata Tyszkiewicz i Katarzyna Zielińska oraz blogerka Julia Kuczyńska (Maffashion). Ambasadorki marki mają uosabiać trzy pokolenia kobiet.

(awh)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

ZOBACZ W KATALOGU

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €