Obcisła franczyza

Minimum 6 salonów z rajstopami - to plan na końcówkę 2013 roku właściciela marki Gatta.
Właścicielem marki Gatta jest firma Ferax, która od 20 lat produkuje wyłącznie w polskich fabrykach rajstopy i inne wyroby pończosznicze. Produkty „pod znakiem kota” sprzedawane są w multibrandowych sklepach z bielizną, salonach firmowych oraz franczyzowych. Pozyskiwanie partnerów i rozwój sieci detalicznej to jeden z celów, jakie firma zamierza realizować w najbliższych latach.
- W tej chwili działa 110 salonów, w tym dziewięć franczyzowych – mówi Łukasz Kinderman, menedżer ds. franczyzy sieci salonów Gatta. – Do końca roku powstanie jeszcze 6 lub 7 nowych salonów, z czego minimum 2 poprowadzą franczyzobiorcy.
Nowe punkty sprzedaży powstaną w centrach handlowych m.in. w Galerii Katowickiej, Ferio Konin i Poznań City Center. Oprócz rodzimego rynku produkty z logo Gatty sprzedawane są także w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji, a nawet w takich krajach, jak Mongolia czy Australia. Potencjalny franczyzobiorca może liczyć na pomoc, m.in. w doborze lokalizacji i przygotowaniu salonu do otwarcia. Partner pokrywa koszt projektu aranżacji, wykonania mebli oraz zatowarowania sklepu.
Gatta pracuje aktualne nad swoją nową kampanią marketingową, w której wystąpią aktorki Beata Tyszkiewicz i Katarzyna Zielińska oraz blogerka Julia Kuczyńska (Maffashion). Ambasadorki marki mają uosabiać trzy pokolenia kobiet.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej