Happy Kids – reaktywacja

Właściciel sieci Top Secret wprowadza do swojej oferty kolejną markę.
In this article you will learn
- Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
- Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
- Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
- The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Marka Happy Kids zniknęła z półek sklepowych w 2006 roku. Teraz Redan zamierza ponownie wprowadzić ją do swojej oferty produktowej. Na razie będzie dostępna wyłącznie w sklepie internetowym, ale być może w przyszłości trafi również do tradycyjnych sklepów.
- Ponowne wprowadzenie marki wynika z potrzeb naszych klientów, którzy w większości posiadają lub deklarują chęć posiadania dzieci. Odzież Happy Kids, także naturalnie uzupełnia dotychczasową ofertę naszych marek modowych, której stylistyka jest spójna z charakterem ubrań marki Top Secret – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan.
W sklepie pojawi się cały asortyment ubrań dla dzieci, zarówno najmłodszych, jak i tych nieco starszych. Redan zdecydował się również na zmianę logo Happy Kids i powiązanie go z działającą pod tą samą nazwą fundacją wspierającą rodzinne domy dziecka.
- Odświeżone logo marki nadal nawiązuje do rozpoznawalnego znaku i działającej pod tą samą nazwą Fundacji „Happy Kids”, dzięki czemu wszyscy klienci i użytkownicy marki staną się w symboliczny sposób ambasadorami Fundacji i idei rodzicielstwa zastępczego. W wizji rozwoju całej Grupy Redan oraz strategii reaktywowanej obecnie marki dziecięcej wpisane jest stałe wspieranie działalności Fundacji – mówi Bogusz Kruszyński.
Pod koniec sierpnia Grupa Redan opublikowała wyniki finansowe, z których wynika, że w pierwszym półroczu spółka sprzedała odzież za ponad 210 mln zł (co oznacza blisko 8 proc. wzrost r/r). Wyniki sprzedażowe poprawił w końcu sektor modowy, który w pierwszym półroczu urósł o ponad 12 proc.
(mak)
Main conclusions
- Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
- The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
- With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
- Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...