Jedno miasto nie wystarczy

Licencjonowani wydawcy bezpłatnego dwutygodnika Free TV mogą uzyskać wyłączność na kilka miast.
Agencja reklamowa Xeromatic od siedmiu lat działa na rynku reklamy i poligrafii. Jej pomysłem na biznes jest wydawana od 2010 roku gazeta z programem telewizyjnym Free TV. Bezpłatna publikacja zawiera reklamy firm, których sprzedażą zajmują się franczyzobiorcy. Obecnie jest ich 12, celem na koniec 2013 roku jest zwiększenie tej liczby do 20.
- Specyfika tego rodzaju biznesu pozwala realizować go w każdym miejscu w Polsce. Może to być wielkie miasto lub małe miasteczko. Oczywiście lepsze możliwości rozwoju są w dużej aglomeracji, ale franczyzobiorca z mniejszej miejscowości może rozwinąć skrzydła działając w kilku miastach na jednej licencji, z gwarantowaną wyłącznością terytorialną – wyjaśnia Konrad Waszczyk, redaktor naczelny Free TV.
W najbliższym czasie planowane jest wydawanie gazet w Jastrzębiu Zdroju i Nowym Sączu. Franczyzodawca chciałby, aby partnerzy dysponowali doświadczeniem w branży reklamowej lub w handlu. Najważniejszy jest jednak zapał do pracy, kreatywność i umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania pozytywnych relacji z klientami. Inwestycja w biznes wynosi ok. 10 tys. zł. Kwota ta zawiera koszt licencję, zakup komputera i programu graficznego. Nie ma konieczności wynajmowania biura w drogiej lokalizacji.
- Klient biznesowy nie ma czasu jeździć za reklamą. Oczekuje się od nas, że to my do niego przyjedziemy, omówimy szczegóły reklamy, zorganizujemy sesję zdjęciową. Brak biura to duży atut w tego typu działalności. Jeśli jednak dysponujemy lokalem, franczyzodawcę pomaga w przygotowaniu jego wizualizacji: projektujemy folię na witryny, logotyp, przekazujemy archiwalne numery aby wyeksponować je w biurze – mówi Konrad Waszczyk.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej