Klient z okładki
Licencjonowane wydawnictwa Modry Słoń to dodatkowe źródło dochodów dla właścicieli księgarni.
Rodzice, którzy nie mogą znaleźć zabawki odpowiedniej dla ich dziecka, są w stanie wydać znacznie większą kwotę za sprowadzenie unikalnego produktu z zagranicy. Aby znaleźć niepowtarzalny prezent nie trzeba jednak wydawać kroci.
– Zainteresowanie naszymi książkami znacząco rośnie w okresie przedświątecznym, przed Dniem Dziecka, w okolicy urodzin młodego klienta, przed zakończeniem roku szkolnego, a nawet przed Walentynkami jako prezent dla dorosłych – mówi Rafał Kwiatkowski, dyrektor ds. rozwoju Wydawnictwa Niebieski Słoń, w którym każda książka jest drukowana na specjalne zamówienie, a bohaterem bajkowej przygody za każdym razem jest ktoś inny - dziecko lub dorosły klient.
Mini wydawnictwo można uruchomić w domu, ale równie dobrze działalność sprawdza się w centrach handlowych i księgarniach. Wystarczy do tego komputer z oprogramowaniem do edycji bajek, laserowa drukarka i zszywacz. Opłata wstępna wynosi 1,8 tys. zł. Franczyzobiorca musi również nabyć półprodukty, których koszt to niespełna 2 tys. zł. Inwestycja zwraca się po sprzedaży 80-100 książek, co następuje po ok. 2 miesiącach.
Pod marką Niebieski Słoń działa jeden punkt własny i 55 franczyzowych, firma poszukuje kolejnych biorców licencji, którzy będą chcieli otworzyć jednostki m.in. w Warszawie, Częstochowie, Płocku, Krakowie, Głogowie, Zielonej Górze, Przemyślu, Rzeszowie i innych większych miastach.
(awh)
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży art. dziecięce
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

