Czekolada na jesienną depresję

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Przybywa miejsc, w których można napić się gorącej czekolady i skosztować czekoladowych pralinek. Spółka Mount Blanc rozwijająca sieć pijalni kawy i czekolady dba o to, żeby coraz większa liczba Polaków mogła poznać smak belgijskich słodkości.

Najnowszy lokal Mount Blanc powstał 11 września w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze. Pijalnia czekolady znajduje się na parterze galerii, na powierzchni blisko 80 m2. Nowo otwarty punkt to już 15 placówka działająca pod logo Mount Blanc. Firma nie zamierza na tym poprzestać. Plany rozwojowe zakładają otwarcie Pijalni Kawy i Czekolady Mount Blanc w kolejnych miastach, m.in. w Łodzi, Poznaniu i Gdyni.
- W swojej strategii firma Mount Blanc zakłada dalszy rozwój sieci głównie w oparciu o systematyczne otwieranie lokali franczyzowych – mówi Michał Piasecki, pełnomocnik zarządu Mount Blanc.

Pijalnie Kawy i Czekolady Mount Blanc mają ok. 80-120 m2 i znajdują się w galeriach handlowych i przy głównych ulicach miast. Przyszły franczyzobiorca sieci, w zależności od lokalizacji, musi przeznaczyć na inwestycję ok. 350-400 tys. zł. Opłata wstępna wynosi 10 tys. zł. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w pozyskaniu odpowiedniej lokalizacji oraz negocjowaniu warunków najmu. Uczestniczy również w kampaniach reklamowych dotyczących całej sieci oraz szkoleniach ułatwiających prowadzenie własnego biznesu.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €