O biznesie przy herbacie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pochodząca z Austrii sieć herbaciarni Demmers TeeHaus rozpoczyna aktywne poszukiwania franczyzobiorców w Polsce. Szansę na poznanie oferty będą mieli odwiedzający Targi Franczyzy, które odbędą się w Warszawie 17-19 października. Marka Demmers TeeHaus obecna jest już także w Finlandii, Rumunii, na Słowacji i na Węgrzech. Spośród kilkudziesięciu herbaciarni, pięć z nich funkcjonuje w Polsce jako sklepy własne: trzy w Warszawie oraz po jednej we Wrocławiu i Krakowie.

- Nazwa herbaciarni pochodzi od nazwiska jej założyciela - Andrew Demmer'a. Pierwszy lokal powstał w 1981 w Wiedniu. Obecnie koncentrujemy się na ekspansji w krajach Europy Środkowo-Wschodniej - zapowiada Romana Dobes z centrali firmy. - Chcielibyśmy nawiązać współpracę z pasjonatami herbaty, którzy osobiście zaangażują się w prowadzenie biznesu, a nie będą to robili z tzw. tylnego siedzenia. Od partnerów oczekujemy doświadczenia w biznesie i chęci podejmowania nowych wyzwań.

Właściciel marki poszukuje partnerów w większych miastach, również tam, gdzie sieć Demmers Teehaus jest już obecna, ale w bezpiecznej odległości od działających lokali, żeby nie konkurowały ze sobą. Idealny typ lokalizacji to galeria handlowa, centrum miasta lub inna duża ulica handlowa. Przedsiębiorca powinien dysponować powierzchnią handlową 25-35 m2 oraz magazynem liczącym 5 m2.

Franczyzodawca pomaga partnerom wybrać najlepszy lokal, przygotowuje biznes plan oraz projekt sklepu i jego aranżację. Franczyzobiorca przechodzi także szkolenie sprzedażowe, produktowe, a także ma okazję przyjrzeć się biznesowi z bliska pracując w jednej z działających herbaciarni. Demmers TeeHaus oferuje także platformę wymiany informacji między franczyzobiorcami oraz organizuje raz w roku spotkanie wszystkich partnerów.

Wobec tysięcy kawiarni działających w Polsce pod logo znanych sieci (Coffeeheaven, Aroma Espresso Bar, Eurocafe, Columbus Coffee) własna herbaciarni stanowi alternatywę dla biznesu z małą czarną w roli głównej. I nie ma się co dziwić. Przeciętny Polak rocznie wypija 500 filiżanek kawy i 1000 filiżanek herbaty.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €