Trzy stanowiska na bank

Rosnąca sprzedaż zachęca partnerów BZ WBK do otwierania większych placówek.
Od stycznia partnerzy Banku Zachodnie WBK rozpoczęli działalność w 13 placówkach. Siedem z nich to nowe punkty, natomiast pozostałe osiem to przejęte, już istniejące placówki. Jesienią pod logo BZ WBK Partner powstanie kolejnych 10, a cztery zostaną przejęte przez licencjobiorców. Ich przyszli właściciele są obecnie szkoleni i przygotowywani do prowadzenia biznesu.
Standardowa placówka partnerska BZ WBK ma ok. 40 m2 oraz posiada dwa stanowiska do obsługi klienta. Rosnąca sprzedaż zachęca licencjobiorców do otwierania większych placówek, najczęściej trzystanowiskowych.
- Analizujemy na bieżąco wskaźniki sprzedaży w placówkach partnerskich. Szeroka i atrakcyjna dla klientów oferta produktowa sprawia, że placówki muszą dostosować liczbę personelu do liczby klientów zainteresowanych naszymi usługami. Obecnie nie wystarczy sprzedaż jednego produktu, jakim jeszcze do niedawna był kredyt gotówkowy czy hipoteczny. Teraz klient oczekuje kompleksowych rozwiązań i takie staramy się zapewnić w naszych placówkach - mówi Anna Gniatkowska, menedżer ds. sprzedaży i rozwoju sieci BZ WBK Partner.
Koszt inwestycji w placówkę BZ WBK Partner wynosi ok. 25 tys. zł. Należy również posiadać dodatkowe środki na pokrycie kosztów adaptacji lokalu oraz bieżących wydatków związanych z funkcjonowaniem punktu przez pierwsze miesiące od momentu otwarcia. BZ WBK Partner partycypuje w kosztach inwestycji w placówkę licencyjną. Dostarcza materiały reklamowe, sprzęt IT oraz oznakowanie zewnętrzne. Po stronie partnera pozostaje zakup mebli i elementów związanych z zabezpieczeniem gotówki: alarmów, sejfu, multisejfu oraz drobnego wyposażenia biurowego.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej