Array ( [article] => Array ( [pid] => 49655 [country] => pl [article_id] => 8008 [article_date] => 2013-09-23 [articletype_id] => 29 [article_title] => Klient przywiązany [article_intro] => O korzyściach i zasadach działania platformy kilku programów lojalnościowych opowiada Emilia Kopania, manager w New Media Ventures, właściciel Freebee. [article_www] => 1 [add] => 0 [companytype_id] => 12 [img_photo_description] => Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach.
Emilia Kopania, key account manager w New Media Ventures, właściciel systemu Freebee [secret] => scrtkbfd8535efca0412684279dee669e79a7 [fb_savedforms_id] => 0 [slug] => [learn_about] => [conclusions] => [figures_text] => [figures_number] => [active] => 1 [sector_name] => usługi dla biznesu [book_id] => [book_type] => [article_title_url] => klient-przywiazany [article_title_striped] => Klient przywiązany [dir] => article [article_text_photo] =>

Na czym polega program Freebee?
Freebee jest multipartnerską platformą programów lojalnościowych opartą o nowe technologie. Partner do prowadzenia własnego programu otrzymuje tablet i karty dla klientów. Karty mogą być spersonalizowane zgodne z identyfikacją wizualną marki partnera. Dzięki opracowanemu systemowi właściciele firm – sklepów, restauracji, punktów usługowych – zyskują klientów, którym odwdzięczają się nagrodami.

Jak w praktyce wygląda korzystanie z kart lojalnościowych?
Po dokonaniu określonego w zasadach programu zakupu, klienci skanują swoje karty i odbierają punkty. Za zebrane punkty odbierają nagrody. Aby program osiągnął sukces, istotne jest, żeby klienci mogli je odbierać już po kilku wizytach czy zakupach. Poza tym nagrody powinny być unikalne, czyli takie, których klient nie znajdzie nigdzie indziej – tyko u naszego partnera. To one pomagają w budowaniu wyjątkowego wizerunku w oczach klienta. Przykładem takiej nagrody może być przepis na wybraną potrawę z menu.

Jakie korzyści czerpią przedsiębiorcy korzystający z usługi Freebee?
Firma jest w stanie stworzyć i obsługiwać program dla sieci działających w systemie franczyzowym. Program lojalnościowy uwzględnia charakterystykę sieci i jej zasięg. Aktualnie w całej Polsce funkcjonuje już kilkaset lokalizacji, w których można korzystać z programów na platformie Freebee. Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach. Statystyki pomagają właścicielom firm dowiedzieć się więcej o swoich klientach, dzięki czemu mogą dostosować ofertę do ich oczekiwań. Innym atutem jest fakt, że używa tylko jednej karty lojalnościowej do wszystkich programów Freebee.

rozmawiał (dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 179 [author_pid] => 1036 [author_name] => Daniel Wilk [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => dziennikarz [author_email] => [author_profile] =>

Daniel Wilk od 2008 roku pracuje w redakcji miesięcznika Własny Biznes FRANCHISING i portalu Franchising.pl. Jest redaktorem prowadzącym portal oraz autorem tekstów doradczych, biznesowych i wywiadów. Pomaga deweloperom w komercjalizacji centrów handlowych. Organizuje i prowadzi szkolenia w ramach Akademii Franczyzy.

Absolwent Wydziału Nauk Humanistycznych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego ze specjalizacją Komunikowanie Społeczne i Doradztwo.

[display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 182811 [itemserver_id] => 45384 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 412/dfe/wilk-daniel.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => daniel-wilk ) ) [link] => /artykul/8008/klient-przywiazany/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => pytanie tygodnia [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 0 [link] => 32 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => pytanie-tygodnia ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76947 [country_item] => pl [description] => Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach.
Emilia Kopania, key account manager w New Media Ventures, właściciel systemu Freebee [path] => 1df/639/emilia_kopania_freebee2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 267 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 26247 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76949 [country_item] => pl [description] => Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach.
Emilia Kopania, key account manager w New Media Ventures, właściciel systemu Freebee [path] => 347/e87/emilia_kopania_freebee3.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 26249 ) ) [question_of_week] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76948 [country_item] => pl [description] => Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach.
Emilia Kopania, key account manager w New Media Ventures, właściciel systemu Freebee [path] => e8e/e85/emilia_kopania_freebee1.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 100 [img_height] => 133 [itemserver_id] => 26248 ) ) ) [og_image] => 1df/639/emilia_kopania_freebee2.jpg [article_date_formated] => 23.09.2013 [article_day] => Poniedziałek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76947 [country_item] => pl [description] => Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach.
Emilia Kopania, key account manager w New Media Ventures, właściciel systemu Freebee [path] => 1df/639/emilia_kopania_freebee2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 267 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 26247 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 76947 [country_item] => pl [description] => Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach.
Emilia Kopania, key account manager w New Media Ventures, właściciel systemu Freebee [path] => 1df/639/emilia_kopania_freebee2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 267 [img_height] => 400 [itemserver_id] => 26247 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Agencjawirtualna [id] => 1965 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 16 [link] => /franczyza/1965/agencjawirtualna/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219749 [country_item] => pl [description] => [path] => d79/770/logo_agencja_wirtualna_bez_pl.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 325 [img_height] => 183 [itemserver_id] => 54780 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219750 [country_item] => pl [description] => [path] => 175/2f5/aw.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1500 [img_height] => 1125 [itemserver_id] => 54781 ) ) ) ) [1] => Array ( [name] => DlaWas.info [id] => 1598 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 11 [link] => /franczyza/1598/dlawas-info/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 202055 [country_item] => pl [description] => [path] => e89/0fa/11406226_499174373563082_9165057209134798379_o.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 241 [img_height] => 250 [itemserver_id] => 50249 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 216968 [country_item] => pl [description] => [path] => aa4/0e3/franchising_2.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1203 [img_height] => 611 [itemserver_id] => 54024 ) [1] => Array ( [pid] => 216967 [country_item] => pl [description] => [path] => 6f8/a3f/dlawas.info_-_franchising.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1477 [img_height] => 800 [itemserver_id] => 54023 ) ) ) ) [2] => Array ( [name] => Northgate Logistics [id] => 1971 [type] => 12 [fr] => 2 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 19 [link] => /franczyza/1971/northgate-logistics/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 180403 [country_item] => pl [description] => [path] => 096/043/northgate_logistics_czarne.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 485 [img_height] => 105 [itemserver_id] => 44638 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 164781 [country_item] => pl [description] => [path] => 2db/bb1/northgate-logistics-01-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1063 [itemserver_id] => 38748 ) [1] => Array ( [pid] => 164782 [country_item] => pl [description] => [path] => 28f/052/northgate-logistics-02-wyroznienie-nagroda.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 646 [img_height] => 999 [itemserver_id] => 38749 ) [2] => Array ( [pid] => 164783 [country_item] => pl [description] => [path] => 4e7/ec8/northgate-logistics-03-zespol.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 1277 [itemserver_id] => 38750 ) [3] => Array ( [pid] => 164784 [country_item] => pl [description] => [path] => 006/2d2/northgate-logistics-04-nagroda-dyplom.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 2140 [itemserver_id] => 38751 ) [4] => Array ( [pid] => 164785 [country_item] => pl [description] => [path] => a9a/8b4/northgate-logistics-05-nagroda-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 983 [itemserver_id] => 38752 ) [5] => Array ( [pid] => 164786 [country_item] => pl [description] => [path] => 78d/ada/northgate-logistics-06-firma.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 949 [itemserver_id] => 38753 ) ) ) ) [3] => Array ( [name] => Signarama [id] => 1567 [type] => 12 [fr] => 1 [short_description] => [minimal_investment] => [name_length] => 9 [link] => /franczyza/1567/signarama/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219260 [country_item] => pl [description] => [path] => 2b6/fee/sar_stacked_1600x1200.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 223 [itemserver_id] => 54617 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 219383 [country_item] => pl [description] => [path] => 60c/62b/untitled_design_2_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54662 ) [1] => Array ( [pid] => 219385 [country_item] => pl [description] => [path] => 684/a13/untitled_design-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54664 ) [2] => Array ( [pid] => 219384 [country_item] => pl [description] => [path] => 3b1/939/untitled_design_1_.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54663 ) [3] => Array ( [pid] => 219382 [country_item] => pl [description] => [path] => 38d/975/untitled_design_3_-1.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 1536 [img_height] => 1024 [itemserver_id] => 54661 ) ) ) ) ) )

Klient przywiązany

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na czym polega program Freebee?
Freebee jest multipartnerską platformą programów lojalnościowych opartą o nowe technologie. Partner do prowadzenia własnego programu otrzymuje tablet i karty dla klientów. Karty mogą być spersonalizowane zgodne z identyfikacją wizualną marki partnera. Dzięki opracowanemu systemowi właściciele firm – sklepów, restauracji, punktów usługowych – zyskują klientów, którym odwdzięczają się nagrodami.

Jak w praktyce wygląda korzystanie z kart lojalnościowych?
Po dokonaniu określonego w zasadach programu zakupu, klienci skanują swoje karty i odbierają punkty. Za zebrane punkty odbierają nagrody. Aby program osiągnął sukces, istotne jest, żeby klienci mogli je odbierać już po kilku wizytach czy zakupach. Poza tym nagrody powinny być unikalne, czyli takie, których klient nie znajdzie nigdzie indziej – tyko u naszego partnera. To one pomagają w budowaniu wyjątkowego wizerunku w oczach klienta. Przykładem takiej nagrody może być przepis na wybraną potrawę z menu.

Jakie korzyści czerpią przedsiębiorcy korzystający z usługi Freebee?
Firma jest w stanie stworzyć i obsługiwać program dla sieci działających w systemie franczyzowym. Program lojalnościowy uwzględnia charakterystykę sieci i jej zasięg. Aktualnie w całej Polsce funkcjonuje już kilkaset lokalizacji, w których można korzystać z programów na platformie Freebee. Zalety związane z platformą to przede wszystkim możliwość informowania klientów na bieżąco o swojej ofercie, specjalnych promocjach czy wydarzeniach. Statystyki pomagają właścicielom firm dowiedzieć się więcej o swoich klientach, dzięki czemu mogą dostosować ofertę do ich oczekiwań. Innym atutem jest fakt, że używa tylko jednej karty lojalnościowej do wszystkich programów Freebee.

rozmawiał (dw)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €