Franczyza na wagę

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Saponando to włoska marka środków czyszczących, piorących i chemii gospodarczej, które sprzedawane są na kilogramy prosto z dozowników. Firma powstała kilkanaście lat temu na Sycylii, a pierwszy sklep w Polsce otworzyła w czerwcu tego roku w stolicy Małopolski, a do końca września zostaną otwarte dwa sklepy franczyzowe w Tarnowie i kolejny w Krakowie. Rozwojem tego konceptu w naszym kraju zajmuje się spółka TCO.

- Saponando to małe, lokalne sklepy, gdzie gospodynie mogą co dzień kupić wszystko, co jest niezbędne do prania i sprzątania domu. Zasięg jednego sklepu szacujemy na 20-30 tys. mieszkańców, miejsca na rynku jest więc sporo – mówi Karolina Mikołajczyk, dyrektor marketingu TCO. - Mamy jednak świadomość, że koncept nie jest jeszcze znany w Polsce, dlatego nasze plany rozwojowe są umiarkowane. Chcemy otwierać od 10 do 20 sklepów rocznie. Wszystkie w ramach franczyzy.

Najlepszym miejscem na sklep z detergentami Saponando są osiedla mieszkaniowe i ulice handlowe w dużych miastach oraz w dobrych punktach handlowych w mniejszych miejscowościach. Lokal, wraz z zapleczem, musi mieć od 20 do 50 m2 powierzchni. Osoby, które chcą sprzedawać produkty Saponando w już istniejących sklepach muszą na nie wygospodarować co najmniej 15 m2 dla podstawowego zestawu dozowników. Firma nie pobiera za przystąpienie do sieci żadnych opłat, zaś opłata bieżąca kształtuje się na poziomie 350-500 zł miesięcznie. Saponando zapewnia swoim partnerom projekt wnętrza i pomoc w wykończeniu go zgodnie ze standardami sieci, łącznie z montażem dozowników w sklepie. Franczyzobiorca uczestniczy również w akcjach promocyjnych i działaniach marketingowych.

- Ogromnym atutem Saponando jest fakt, że klient może kupić dokładnie tyle produktu ile potrzebuje, zawsze w ten samej cenie. Innowacyjnym elementem tego konceptu jest również możliwość wybrania jednego z 20 dostępnych zapachów, który dodaje się do produktów – podsumowuje Karolnia Mikołajczyk.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €