Internet łączy

Top Secret postawił na współpracę. W sklepie internetowym będzie sprzedawać odzież dziecięcą marki Tup Tup.
Grupa Redan, w której skład wchodzi spółka Top Secret, poszerzyła ofertę sklepu internetowego tej marki o odzież dziecięcą marki należącej do spółki Hurtimex.
– Włączenie do oferty produktów dla dzieci jest kolejnym krokiem w poszerzaniu asortymentu sklepu online, a wynika m.in. z badań opinii użytkowników sklepu. W ankiecie kierowanej do internetowych klientów Top Secret w preferencjach dotyczących potencjalnych zakupów wskazywana była kategoria produktów dla dzieci – mówi Grzegorz Lipnicki, wiceprezes spółki Top Secret.
Wybór Tup Tup wynikał m.in. ze stylistyki, która jest zbliżona do asortymentu Top Secret.
- W przyszłości rozważamy dołączenie do oferty także innych marek dziecięcych – zapowiada Grzegorz Lipnicki. - Kolekcje są naturalnym uzupełnieniem oferty sklepu internetowego, który odwiedzają głównie młode kobiety. Przy okazji zakupów dla siebie mogą uzupełnić koszyk o rzeczy dla dziecka.
Sklep internetowy to najszybciej rozwijający się kanał sprzedaży dla grupy Redan. W minionym roku zapewnił ponad 21 mln zł przychodów, co oznaczało podwojenie obrotów licząc r/r w tym kanale.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej