Bankier w metropolii

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Wyróżnikiem oferty Meritum Banku na tle propozycji banków konkurencyjnych jest możliwość otwierania placówek partnerskich w dużych miastach, o największym potencjale sprzedażowym – mówi Grzegorz Karmowski, kierownik ds. rozwoju placówek partnerskich Meritum Banku. - Banki konkurencyjne z reguły duże miasta rezerwują dla oddziałów własnych. Meritum Bank wybrał inną strategię, która daje partnerom nieograniczone możliwości wyboru lokalizacji placówki.

Meritum Bank rozpoczął budowę sieci punktów partnerskich w kwietniu 2010 roku. Dziś liczy ona 145 placówek, a do końca roku ma powiększyć się do 160.

- Model placówki partnerskiej jest na bieżąco udoskonalany. Stosujemy klasyczne metody zarządzania, takie jak planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie. Niemniej należy pamiętać, że partnerzy oraz ich doradcy nie są pracownikami banku. Z tego powodu do metod zarządzania należy włączyć także doradztwo, w możliwie szerokim zakresie – tłumaczy Karmowski. - Placówka partnerska jest własnością przedsiębiorcy i będzie istniała tak długo, jak długo przedsiębiorca będzie zadowolony ze współpracy z bankiem i z wyników generowanych przez swój biznes. Dlatego przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji bank analizuje opinie partnerów oraz ich oczekiwania.

Wymianie poglądów i uwag dotyczących współdziałania partnerów i centrali w ramach sieci ma sprzyjać departament odpowiedzialny za planowanie i organizację pracy placówek partnerskich. Dialog wspiera też specjalna infolinia oraz zespół Regionalnych Kierowników Sprzedaży.

- Informacje i zalecenia są przekazywane w formie pisemnych komunikatów i instrukcji. Treści wymagające szczegółowego omówienia prezentowane są podczas szkoleń. Bank współpracuje również z Radą Partnerów, której członkowie zostali wybrani przez wszystkich partnerów i reprezentują sieć partnerską w rozmowach z bankiem – wymienia Karmowski.

Koszt uruchomienia placówki partnerskiej uzależniony jest od wielkości lokalu. Średnio, poza kosztem remontu, kształtuje się on na poziomie około 1 tys. zł netto za m2 sali sprzedaży. Bank wymaga jednolitego standardu dotyczącego oznakowania placówki, umeblowania, wykładziny oraz systemu kontroli ruchu i reklamy wizualnej na monitorze LCD.

Meritum Bank gwarantuje wyłączność terytorialną na daną lokalizację, rozumianą jako ulicę bądź rynek handlowy. Dba również o to, by partnerzy nie otwierali placówek w bliskim sąsiedztwie i nie musieli konkurować ze sobą.

(gum)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €