Intermarché vs delikatesy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Otwarty 26 września sklep Intermarché w Ząbkowicach Śląskich ma powierzchnię ponad 1,3 tys. m2. Na terenie supermarketu uruchomiona zostanie wędzarnia oraz piekarnia. Do dyspozycji klientów jest także parking z 80 miejscami dla aut osobowych z wydzielonymi miejscami dla niepełnosprawnych. W dolnośląskim supermarkecie zatrudnienie znalazło 35 osób.
- Wraz z uruchomieniem Intermarché wprowadzamy do Ząbkowic zupełnie nową jakość. Produkty które oferujemy, wcześniej można było znaleźć tylko w delikatesach, w cenach znacznie wyższych niż w Intermarché. Sądzę, że nasz sklep stanie się najważniejszym punktem na zakupowej mapie Ząbkowic Śląskich – mówi Andrzej Radziewicz, franczyzobiorca, właściciel sklepu.

Wraz z nowym supermarketem w Ząbkowicach Śląskich, w województwie Dolnośląskim Intermarché posiada już 30 sklepów, czyli co szósty punkt spożywczej sieci należącej do Grupy Muszkieterów.

Nie próżnuje również druga marka pochodzącej z Francji firmy. W liczącym 16 tys. mieszkańców Przeworsku (Podkarpacie) powstał 91 supermarket "dla domu i ogrodu" Bricomarché. Sklep działa na powierzchni 2,7 tys. m2, a wiosną powiększy się o plac, na którym będą prezentowane m.in. meble ogrodowe. Grupa Muszkieterów na dobre zadomowi się w Przeworsku w przyszłym roku, kiedy obok Bricomarché i Intermarché stanie także należąca do Grupy Muszkieterów stacja paliw oraz myjnia bezdotykowa.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €