Zysk na dwóch kółkach
Producent i dystrybutor jednośladów nie narzeka na brak partnerów. Szuka ich także na Targach Franczyzy.
Należąca do firmy Arkus & Romet Group sieć franczyzowa Romet Partner liczy trzy punkty własne, 154 franczyzowe i ponad 290 partnerskich. W ciągu roku na współpracę z firmą zdecydowało się 15 biorców licencji, do końca bieżącego roku sieć zamierza pozyskać kolejnych 20. Plan ten może się udać m.in. dzięki udziałowi w październikowych Targach Franczyzy. Firma wystawiała się w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w 2012 roku, wróci tam także w tym roku.
– Tylko w najbliższym czasie rozpoczną działalność punkty franczyzowe w Szczecinie, Wolsztynie i Żorach – wylicza Tomasz Bryk, koordynator sieci Romet Partner. - Prowadzimy także rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami.
Franczyzobiorcami Romet zostają również duże salony samochodowe i motocyklowe. To efekt rozwoju asortymentu od rowerów i skuterów po motocykle o wyższej pojemności silnika, które stanowią uzupełnienie oferty. Popyt na „dwa kółka” nie jest mały. Jak wynika z raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w pierwszej połowie 2013 roku w Polsce zarejestrowano ponad 64 tys. jednośladów. Najczęściej rejestrowanymi markami wśród nowych motocykli były: Romet Motors, Honda i BMW.
Obok jednośladów franczyzobiorcy sprzedają części, akcesoria oraz sprzęt ogrodowy Romet Garden. Potencjalny franczyzobiorca powinien posiadać lokal o powierzchni ekspozycyjnej min. 50 m2 oraz miejscem, które przeznaczy na prowadzenie serwisu. W ramach współpracy partner sieci otrzymuje, m.in. wsparcie marketingowe i wyłączność terytorialną. Dla przedsiębiorców, którzy nie są gotowi na zaangażowanie środków w przystąpienie do sieci Romet Partner przygotował system współpracy dealerskiej oparty na umowie handlowej.
(awh)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. motoryzacyjne i rolnicze
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


