Dobrych rad nigdy dosyć

Office 1 powołało Radę Franczyzobiorców. Partnerzy będą mieli realny wpływ na decyzje centrali.
- Nasi franczyzobiorcy prowadzą małe „biuro-serwisy” działające na trzech płaszczyznach. Po pierwsze oferują produkty biurowe i artykuły szkolne w ramach sklepów samoobsługowych, po drugie zajmują się obsługą biur dostarczając artykuły i usługi niezbędne dla prawidłowej pracy każdej firmy. Klienci Office 1 mogą także skorzystać z dodatkowych usług świadczonych w placówkach, takich jak drukowanie zwykłe lub wielkoformatowe, oprawa dokumentów, wyrób pieczątek i organizowanie przesyłek kurierskich – wymienia Grażyna Marciniak, prezes zarządu Office 1 Poland.
Niedawno działalność rozpoczęła Rada Franczyzobiorców, której zadaniem jest opiniowanie pomysłów dotyczących realizacji strategii marketingowej firmy. Franczyzodawca wdraża aktualnie nowe oprogramowanie komputerowe, wspomagające partnerów w zarządzaniu sprzedażą oraz relacjami ze swoimi klientami. Właściciel sieci wydaje co miesiąc gazetkę reklamową, która jest dystrybuowana w okolicy sklepu Office 1. Inwestycja w biznes zamyka się w kwocie 30 tys. zł, z czego opłata wstępna wynosi 4,8 tys. zł. Pobierana jest także opłata miesięczna stanowiąca 2-4 proc. uzyskiwanych obrotów. Szkolenia dla przyszłych franczyzobiorców odbywają się w którymś z punktów partnerskich, a także centrali lub nowo powstałym biurze.
Preferowana miasta dla placówek Office 1 to stolice powiatów lub mniejsze miejscowości z potencjałem gospodarczym. Mile widziane jest prowadzenie biznesu w formie firmy rodzinnej. do uruchomienia sklepu wystarczy już 25 m2 powierzchni na parterze budynku.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej