Technika przyciągania klientów

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Na warsztatach organizowanych przez TwójRobot.pl dzieci budują i programują roboty poznając tym samym arkana matematyki, fizyki i techniki.
– Od nowego roku startujemy z naszym mobilnym Robo-Eksperymentrium w pełnej odsłonie. Będzie to mobilna wystawa robotów, odwiedzająca szkoły i uczelnie. Na odwiedzających czeka ponad 40 eksponatów z całego świata od mikro-robotów, poprzez latające Drony aż do największego na świecie robota z Vortex Cannon. Takie działanie idealnie wpisuje się w nasze motto „nauka poprzez zabawę”. Podczas dwugodzinnego spotkania każdy będzie miał okazję dowiedzieć się jak działają roboty, ale również sam zaprogramować swojego pierwszego robo-przyjaciela – mówi Bożydar Milewski, właściciel firmy Invention-Group. – Wystawa będzie skierowana do szkół. Ale będziemy również pojawiać się na targach i imprezach w większych miastach promując w ten sposób nasze kursy.

Zajęcia TwójRobot.pl odbywają się w 76 placówkach edukacyjnych - z czego 18 należy do centrali firmy, a 58 do partnerów.
– Z uwagi na silną sezonowość kursów i całej branży, kolejne punkty będziemy otwierać na przełomie marca i kwietnia 2014 roku. Do końca przyszłego roku zamierzamy uruchomić 25 nowych punktów, w których będą odbywać się zajęcia. Najbardziej zależy nam na Łodzi, Katowicach, Krakowie i Szczecinie – wylicza Bożydar Milewski.

Na uruchomienie własnego punktu TwójRobot.pl trzeba przeznaczyć minimum 19 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 4 tys. zł dla małych miast i 7 tys. zł dla dużych. Ale współpracę można rozpocząć dysponując łączną kwotą 3 tys. zł. Umożliwia to zakup Mini-franczyzy, skierowanej do małych miejscowości, gdzie rozwój placówki przebiega nieco inaczej.

– Licencja obejmuje tylko podstawowe poziomy zajęć, ale jej zakup jest znacznie tańszy. Przez co nowa placówka ma więcej funduszy na promocję w początkowym okresie – mówi Bożydar Milewski, właściciel firmy Invention-Group. - Dodatkowo przez pierwsze miesiące istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu z centrali. Rozwiązanie przetestowaliśmy już kilkukrotnie, z bardzo dobrym skutkiem. Średnio po czterech miesiącach franczyzobiorca decydował na dokupienie pakietu pełnej franczyzy. Uprościliśmy również system opłat. Obecnie cała opłata marketingowa jest przeznaczana na promocję w Google Adwords. Jest to o tyle dobre rozwiązanie że franczyzobiorca ma bezpośredni wpływ na wyświetlane reklamy – tłumaczy.

Dla pierwszych dwóch nowych franczyzobiorców w 2014 roku centrala przygotowała ofertę specjalną – opłaty stałe obniżono o 50 proc. przez pierwsze 10 miesięcy działania placówki. Firma Invention-Group Bożydar Milewski zarządza również siecią placówek DaVinciSchool.pl, w których prowadzone są zajęcia z doświadczalnej fizyki i chemii dla dzieci.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €