Technika przyciągania klientów

Franczyzobiorcy firmy Twój Robot ruszają z promocją swoich usług. Będą odwiedzać szkoły i uczelnie z mobilną wystawą robotów.
Na warsztatach organizowanych przez TwójRobot.pl dzieci budują i programują roboty poznając tym samym arkana matematyki, fizyki i techniki.
– Od nowego roku startujemy z naszym mobilnym Robo-Eksperymentrium w pełnej odsłonie. Będzie to mobilna wystawa robotów, odwiedzająca szkoły i uczelnie. Na odwiedzających czeka ponad 40 eksponatów z całego świata od mikro-robotów, poprzez latające Drony aż do największego na świecie robota z Vortex Cannon. Takie działanie idealnie wpisuje się w nasze motto „nauka poprzez zabawę”. Podczas dwugodzinnego spotkania każdy będzie miał okazję dowiedzieć się jak działają roboty, ale również sam zaprogramować swojego pierwszego robo-przyjaciela – mówi Bożydar Milewski, właściciel firmy Invention-Group. – Wystawa będzie skierowana do szkół. Ale będziemy również pojawiać się na targach i imprezach w większych miastach promując w ten sposób nasze kursy.
Zajęcia TwójRobot.pl odbywają się w 76 placówkach edukacyjnych - z czego 18 należy do centrali firmy, a 58 do partnerów.
– Z uwagi na silną sezonowość kursów i całej branży, kolejne punkty będziemy otwierać na przełomie marca i kwietnia 2014 roku. Do końca przyszłego roku zamierzamy uruchomić 25 nowych punktów, w których będą odbywać się zajęcia. Najbardziej zależy nam na Łodzi, Katowicach, Krakowie i Szczecinie – wylicza Bożydar Milewski.
Na uruchomienie własnego punktu TwójRobot.pl trzeba przeznaczyć minimum 19 tys. zł. Opłata licencyjna wynosi 4 tys. zł dla małych miast i 7 tys. zł dla dużych. Ale współpracę można rozpocząć dysponując łączną kwotą 3 tys. zł. Umożliwia to zakup Mini-franczyzy, skierowanej do małych miejscowości, gdzie rozwój placówki przebiega nieco inaczej.
– Licencja obejmuje tylko podstawowe poziomy zajęć, ale jej zakup jest znacznie tańszy. Przez co nowa placówka ma więcej funduszy na promocję w początkowym okresie – mówi Bożydar Milewski, właściciel firmy Invention-Group. - Dodatkowo przez pierwsze miesiące istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu z centrali. Rozwiązanie przetestowaliśmy już kilkukrotnie, z bardzo dobrym skutkiem. Średnio po czterech miesiącach franczyzobiorca decydował na dokupienie pakietu pełnej franczyzy. Uprościliśmy również system opłat. Obecnie cała opłata marketingowa jest przeznaczana na promocję w Google Adwords. Jest to o tyle dobre rozwiązanie że franczyzobiorca ma bezpośredni wpływ na wyświetlane reklamy – tłumaczy.
Dla pierwszych dwóch nowych franczyzobiorców w 2014 roku centrala przygotowała ofertę specjalną – opłaty stałe obniżono o 50 proc. przez pierwsze 10 miesięcy działania placówki. Firma Invention-Group Bożydar Milewski zarządza również siecią placówek DaVinciSchool.pl, w których prowadzone są zajęcia z doświadczalnej fizyki i chemii dla dzieci.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej