Masterfranczyzobiorca rozrusza biznes

Właścicielowi Direct English nie przeszkadza duża konkurencja na rynku szkół językowych.
Właścicielem istniejącej od 1997 roku marki Direct English jest Linguaphone Group. Firma zarządza również siecią szkół językowych dla dzieci pod logo Pingu’s English. W ofercie Direct English znajduje się 9-poziomowy kurs języka angielskiego dla dorosłych - od poziomu podstawowego do zaawansowanego i kursu ze słownictwem biznesowym. Plan zajęć oraz materiały zostały przygotowane we współpracy z ekspertami z Uniwersytetu Cambridge. Placówki Direct English działają już w kilkudziesięciu krajach Europy i Azji. Teraz przyszedł czas na Polskę, dlatego centrala poszukuje masterlicencjobiorcy, który będzie odpowiedzialny za rozwój sieci nad Wisłą. Taka samą strategię zrealizował w przypadku Pingu’s English. Spółka Centrum Językowe Idea pozyskała już 12 partnerów organizujących kursy językowe dla przedszkolaków.
Linguaphone Group oczekuje, że nabywcę licencji master na Polskę uda się pozyskać najpóźniej w połowie 2014 roku. Niekoniecznie musi nim być właściciel innych szkół językowych. Zdaniem franczyzodawcy w tej roli sprawdziłaby się również firma szkoleniowa.
- Liczna konkurencja na polskim rynku pokazuje, że nadal jest duże zapotrzebowanie na edukację językową. Język angielski uznawany jest za międzynarodowy język komunikacji, a wartość rynku szacuje się na 15 miliardów dolarów. Poszukujemy ambitnego partnera, który chce czerpać korzyści ze współpracy z nami. Otrzyma on pełne wsparcie marketingowe i operacyjne w rozwoju biznesu w Polsce - zapewnia Nikita Santos Bhawon, specjalista ds. marketingu w Linguaphone Group.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej