Masterfranczyzobiorca rozrusza biznes

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielem istniejącej od 1997 roku marki Direct English jest Linguaphone Group. Firma zarządza również siecią szkół językowych dla dzieci pod logo Pingu’s English. W ofercie Direct English znajduje się 9-poziomowy kurs języka angielskiego dla dorosłych - od poziomu podstawowego do zaawansowanego i kursu ze słownictwem biznesowym. Plan zajęć oraz materiały zostały przygotowane we współpracy z ekspertami z Uniwersytetu Cambridge. Placówki Direct English działają już w kilkudziesięciu krajach Europy i Azji. Teraz przyszedł czas na Polskę, dlatego centrala poszukuje masterlicencjobiorcy, który będzie odpowiedzialny za rozwój sieci nad Wisłą. Taka samą strategię zrealizował w przypadku Pingu’s English. Spółka Centrum Językowe Idea pozyskała już 12 partnerów organizujących kursy językowe dla przedszkolaków.

Linguaphone Group oczekuje, że nabywcę licencji master na Polskę uda się pozyskać najpóźniej w połowie 2014 roku. Niekoniecznie musi nim być właściciel innych szkół językowych. Zdaniem franczyzodawcy w tej roli sprawdziłaby się również firma szkoleniowa.
- Liczna konkurencja na polskim rynku pokazuje, że nadal jest duże zapotrzebowanie na edukację językową. Język angielski uznawany jest za międzynarodowy język komunikacji, a wartość rynku szacuje się na 15 miliardów dolarów. Poszukujemy ambitnego partnera, który chce czerpać korzyści ze współpracy z nami. Otrzyma on pełne wsparcie marketingowe i operacyjne w rozwoju biznesu w Polsce - zapewnia Nikita Santos Bhawon, specjalista ds. marketingu w Linguaphone Group.

(dw)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €