Polska franczyza z niemiecką kiełbasą

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Gastronomia, podobnie jak wiele innych biznesów, ulega różnego rodzaju modom. Po modzie na lokale sushi, punkty z tajską herbatką bąbelkową, przywędrowała nad Wisłę moda na „uliczne jedzenie” w postaci budek rozstawionych w mieście oraz foodtrucków, czyli małej gastronomii na kółkach. Najczęściej w punktach ulicznej gastronomii sprzedawane są burgery, ale można też skosztować innych przysmaków, jak chociażby niemieckie kiełbaski, których sprzedażą zajmuje się Wurst Kiosk.

- Pierwszy Wurst Kiosk otworzyliśmy w Warszawie tuż przed Euro 2012, a nasz asortyment był skierowany głównie do głodnych sportu i kiełbasek kibiców. Chcieliśmy wprowadzić do warszawskiej gastronomii ulicznej kiełbaski, które są znane i doceniane w całych Niemczech i chyba nam się to udało, bo po ponad roku obecności na rynku nasza sieć liczy 3 punkty własne i 3 franczyzowe. Mamy też Wurst Kiosk Wagen, który w lecie był obecny na większości muzycznych festiwali w Polsce – mówi Bernard Rucel, zarządzający siecią Wurst Kiosk.

Wkrótce zostanie uruchomiony czwarty lokal franczyzowy, który obsłuży pierwszych klientów już w listopadzie. Właściciele sieci szukają też kolejnych partnerów, którzy poprowadzą Wurst Kioski m.in. w Krakowie i Poznaniu.

Franczyzobiorcy najczęściej samodzielnie szukają lokalu, w którym zostanie otwarty Wurst Kiosk. Centrala zapewnia swoim partnerom wsparcie techniczne, pomoc w zaprojektowaniu lokalu oraz zakupie wyposażenia gastronomicznego. Wurst Kiosk szkoli pracowników franczyzobiorcy i zapewnia im także stroje firmowe. Również centrala odpowiada za zakup surowców i produktów. Całość inwestycji powinna zamknąć się w kwocie 30 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 1 tys. zł, a opłata miesięczna to 200 zł.

- Dbamy o promocję naszej sieci, dzięki temu budujemy wśród naszych klientów markę i zyskujemy większy rozgłos. Jednym ze sposobów promocji są tygodnie tematyczne, np. w październiku nasi klienci będą mogli spróbować austriackich kiełbasek – mówi Bernard Rucel.

(mak)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €