Z etatu do salonu meblowego

Abra ceni doświadczenie swoich partnerów zdobyte w pracy na etacie.
Od początku roku krakowska sieć otworzyła 5 nowych sklepów. Niektóre placówki uruchomili franczyzobiorcy współpracujący już z Abrą. Do sieci przystępują również przedsiębiorcy, dla których sklep meblowy jest ich pierwszym biznesem.
– Coraz więcej osób ma odwagę zamienić pracę na etacie w prywatną działalność. Są to najczęściej młode osoby, menedżerowie, którzy inwestują oszczędności we własną firmę. Bardzo często posiadają doświadczenie w zarządzaniu i sprzedaży, które procentuje w trakcie prowadzenia własnego biznesu. Właśnie takich ludzi Abra najchętniej widziałaby w swojej sieci – mówi Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Abra.
Obecność na Targach Franczyzy w Pałacu Kultury i Nauki ma pomóc firmie pozyskać właściwych partnerów. – Targi to idealne miejsce, żeby spotkać ludzi zainteresowanych franczyzą. Osoby, które odwiedzają tą imprezę wiedzą na czym polega biznes na licencji i oczekują konkretów odnośnie współpracy. Bardzo często rozmowy z nimi są wstępem do inwestycji w nasz koncept franczyzowy – dodaje Dorota Placzyńska.
Inwestorzy, którzy planują przystąpić do sieci Abra powinny dysponować kwotą ok. 60 tys. zł. Tyle kosztuje wyposażenie sklepu zgodnie z wytycznymi firmy. Na ekspozycję sklepu centrala udziela partnerowi nieoprocentowanego kredytu na 12 miesięcy. Franczyzodawca nie pobiera opłaty marketingowej, a opłata bieżąca wynosi 500 zł plus 3 proc. od cen zakupu.
(mk)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej