Centra handlowe na celowniku

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Grecka spółka Sam, do której należy marka Sam 0-13 zajmuje się produkcją i sprzedażą odzieży dziecięcej. Kolekcje sieci obejmują kilka kategorii wiekowych: 3-24 miesiące, 2-6 lat oraz 6-14 lat. W chwili obecnej pod logo Sam 0-13 działa ok. 60 sklepów w 14 krajach. W 2013 roku spółka postanowiła wejść z ofertą franczyzową na rynek polski.

– Widzimy duży popyt na sklepy z ubrankami dla dzieci, wnioskujemy to po ilości konkurencji, zgłaszających się galerii handlowych z ofertami najmu dla konceptu w tej branży oraz liczbie zgłoszeń od potencjalnych franczyzobiorców – mówi Dorota Brzozowiec, właścicielka firmy Make Business, która wspólnie z oficjalnym przedstawicielem Sam 0-13, firmą Fashion Island, wprowadziła markę na polski rynek.

Pierwszy salon sieci uruchomiono w sierpniu w Warszawie, kolejne powstaną w centrach handlowych na terenie Nowego Sącza (Trzy Korony), Ostródy (Galeria Mazurska), Warszawy (Blue City) oraz w Czechowicach Dziedzicach (Stara Kablownia).

– Prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat czterech kolejnych lokalizacji. Chcemy je sfinalizować do końca roku – mówi Dorota Brzozowiec.

Sklepy Sam 0-13 będą powstawać w dużych i średnich miastach na terenie całego kraju.

– Preferujemy głównie centra handlowe w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców, w mniejszych miejscowościach rozważamy lokale przy ulicy – mówi właścicielka firmy Make Business. - Współpracujemy na zasadach depozytu ze stałą prowizją od sprzedaży.

Optymalna powierzchnia sklepu to 50-70 m2 sali sprzedaży. Franczyzodawca nie pobiera opłat licencyjnych.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €