Plan wykonany z nadwyżką

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

50 lokali – z taką liczbą lokali chciała wejść w 2015 rok sieć lodziarnio-kawiarni Carte d’Or Cafe. Z zapowiedzi menedżerów wynika jednak, że zapowiedzi składane na początku tego roku uda się zrealizować znacznie wcześniej.
- Obecnie mamy blisko 40 działających placówek, a w ręku już kilka podpisanych umów na kolejne otwarcia – mówi Artur Czoska, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej Carte d'Or Cafe.

Dwa ostatnie lokale uruchomione zostały w Gdyni i Poznaniu. Jeszcze w tym roku nowe punkty pojawią się w Wodzisławiu i Warszawie. Franczyzodawcy przyznają, że poszukiwania biorców licencji ułatwia im obecność na franczyzowych targach, organizowanych co roku w Warszawie.
- XI Targi Franczyzy były kolejnymi, na których pojawiła się marka Carte d’Or Cafe. Zgodnie z oczekiwaniami, odbyliśmy wiele konkretnych rozmów, które przybliżyły nas do nowych otwarć. Z roku na rok świadomość kandydatów dotycząca franczyzy jest coraz wyższa, ale pamiętajmy, że od podjęcia pierwszych rozmów do uruchomienia własnego biznesu mija często kilka miesięcy – tłumaczy Artur Czoska.

Franczyzobiorcy zainteresowani rozpoczęciem działalności pod szyldem Carte d’Or Cafe muszą dysponować kapitałem w wysokości minimum 130 tys. zł. Najbardziej odpowiedni metraż lokalu to 70-80 m2. Musi on umożliwić ekspozycję pełnej oferty lodziarnio-kawiarni. - To właśnie wszechstronność oferty i dbanie o jakość produktów pozwala nam zachować konkurencyjną pozycję na rynku - zaznacza Czoska.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €