Przez żołądek do portfela

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

W portfolio MJM Group znajdują się restauracje Broaster Chicken, Road American Restaurant, Efez i Tostani, a także kawiarnie Choice i bary z jogurtami logo Choice. Każda z nich celuje w inny segment rynku. Skąd decyzja o stworzeniu tak szerokiego portfolio marek?
Oprócz tradycyjnych restauracji postawiliśmy także na kawiarnie z ręcznie robionymi pralinami i bary ze zdrowymi jogurtami. Dzięki tak zróżnicowanemu menu naszych lokali docieramy do wszystkich grup klientów, a franczyzobiorcy mogą wybrać koncept, który najlepiej sprawdzi się w ich mieście.

Broaster Chicken jako jedyny spośród rozwijanych przez MJM konceptów nie jest własnym tworem grupy.
Pochodzi ze Stanów Zjednoczonych. Punkty Broaster Chicken serwują kurczaka w panierce. Zdecydowaliśmy się na wykupienie licencji na Polskę. Nie lubimy porównań do KFC, bo sprzedajemy zupełnie inny produkt: z niską zawartością tłuszczu, z innym rodzajem panierki, marynaty i sosów.

Czy wszystkie marki MJM Group spotkały się z dobrym przyjęciem na polskim rynku?
Przez dwa lata otworzyliśmy 20 restauracji w siedmiu miastach. Koncepty są już przetestowane, więc nadszedł czas na sprzedaż licencji. Będziemy przekazywać w ręce franczyzobiorców pomysł na gastronomiczny biznes pod sześcioma markami. Pierwszym krokiem było przygotowanie oferty dla potencjalnych partnerów i zaprezentowanie jej na tegorocznych Targach Franczyzy. Zaznaczę jednak, że lokale będą powstawały nie tylko w centrach handlowych budowanych przez spółkę Rank Progress, którą kieruje mój mąż, Jan Mroczka, współwłaściciel MJM Group.

Rozmawiał (gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €