Pizzeria w małym mieście

O nowej strategii rozwoju Telepizzy opowiada Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Poland.
Telepizza stawia na rozwój w mniejszych miastach. To nowość, ponieważ hiszpańska sieć jest widoczna przede wszystkim w dużych metropoliach.
Rzeczywiście, o wiele więcej restauracji Telepizzy funkcjonuje w większych miastach. Duże sieci dopiero zaczynają zaglądać miast liczących kilkanaście, kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców. Obecnie zwyczaje konsumenckie w dużych i małych miastach stają się podobne. Ujednolicają się oczekiwania klientów wobec rynku. Niezależnie od miejsca zamieszkania ludzie cenią wysoką jakość usług. Rozwój internetu oraz rosnąca mobilność ludzi sprawiła, że kultura i model życia powoli się ujednolica. Mniejsze miasta są wciąż jednak w fazie nasycania rynku. To co w dużych miastach jest już powszechne, w małych wciąż wzbudza większy entuzjazm. Chcemy to wykorzystać, dlatego zdecydowaliśmy się na zmianę kierunku rozwoju.
W których częściach Polski planujecie w najbliższym czasie otwarcia?
W województwie wielkopolskim, łódzkim, pomorskim i podkarpackim. Widzimy możliwość uruchomienia tam nawet 20 nowych restauracji. Mamy listę konkretnych miast z odpowiednim potencjałem. Nie wyznaczamy sobie jednak konkretnego terminu realizacji planu. Rocznie otwieramy ok. 10 placówek. Tempo rozwoju zależy od podaży lokalizacji, nastrojów w gastronomii i gospodarce, które mają duży wpływ na decyzje inwestycyjne przedsiębiorców. Jesteśmy dobrej myśli. Co roku sukcesywnie powiększamy zasięg Telepizzy.
Na jakie wsparcie może liczyć franczyzobiorca Telepizzy?
Przede wszystkim pomagamy pozyskać lokalizację. Takie działanie przyspiesza start w biznesie. Licencjobiorcy nie tracą bowiem czasu na poszukiwanie nieruchomości na wynajem, tylko od razu szykują się do otwarcia restauracji. Ponadto partnerzy mogą liczyć na gotowy projekt wnętrza restauracji, uczestniczą w szkoleniach wstępnych i bieżących, podobnie jak ich personel. Współpraca franczyzowa z Telepizzą umożliwia działalność w strukturach dużej firmy o międzynarodowym zasięgu. Aktualnie Telepizza posiada 115 restauracji nad Wisłą. Firma funlcjonuje także w Hiszpanii, Portugalii, Chile, Peru oraz Kolumbii. Hiszpańska sieć liczy na całym świecie ponad 1000 restauracji. Rocznie Telepizza sprzedaje w Polsce ponad 6 mln sztuk pizzy. W pierwszych sześciu miesiącach 2013 roku zanotowaliśmy przychody na podobnym poziomie w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
rozmawiała (mk)
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej